دوره آموزشی ارتقاء عضویت عادی به فعال پایگاه های روستایی حوزه بسیج خواهران حضرت زینب(س) در سالن اجتماعات شهدای گمنام سپاه ساوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۹۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ؛ منیره کاظمی فرمانده حوزه حضرت زینب ( س) گفت: دوره آموزشی ارتقا عضویت عادی به فعال خواهران بسیجی از سال96 با حضور در حلقات صالحین شروع شد و سپس در 27تیرماه سال جاری به کار خود پایان داد و توانست107 نفر از خواهران را با موفقیت به  عضویت فعال بسیج در بیاورد.

وی افزود: این دوره که با هدف آشنایی بسیجیان، با بسیج و جایگاه آن در جامعه اسلامی برگزار شد، پیرامون مباحثی از قبیل آشنایی با بسیج، جایگاه ولایت فقیه،شرح شجره طیبه صالحین،پدافند غیرعامل و موارد دیگر با حضور اساتید پرداخته شد.

وی با اشاره بر اینکه بسیج جامعه زنان به عنوان اولین و گسترده ترین تشکل مردمی زنان بعداز پیروزی انقلاب اسلامی می باشد تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری مساله"زن و خانواده" از مسائل راهبردی ، مهم وبسیار تعیین کننده ، در راستای نیل هر جامعه به سوی اهداف و آرمان های متعالی است که پیش شرط حل مشکلات جامعه و لازمه پیشرفت کشور می باشد.

کاظمی در ادامه خاطر نشان کرد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدای مدافع حرم، زیارت امامزاده سید اسحاق بن موسی الکاظم(علیه السلام)،از دیگربرنامه های این دوره بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات