فرمانده حوزه حضرت زینب ( س) ساوه گفت:

بسیج جامعه زنان اولین و گسترده ترین تشکل مردمی زنان انقلاب اسلامی

دوره آموزشی ارتقاء عضویت عادی به فعال پایگاه های روستایی حوزه بسیج خواهران حضرت زینب(س) در سالن اجتماعات شهدای گمنام سپاه ساوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۹۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ؛ منیره کاظمی فرمانده حوزه حضرت زینب ( س) گفت: دوره آموزشی ارتقا عضویت عادی به فعال خواهران بسیجی از سال96 با حضور در حلقات صالحین شروع شد و سپس در 27تیرماه سال جاری به کار خود پایان داد و توانست107 نفر از خواهران را با موفقیت به  عضویت فعال بسیج در بیاورد.

وی افزود: این دوره که با هدف آشنایی بسیجیان، با بسیج و جایگاه آن در جامعه اسلامی برگزار شد، پیرامون مباحثی از قبیل آشنایی با بسیج، جایگاه ولایت فقیه،شرح شجره طیبه صالحین،پدافند غیرعامل و موارد دیگر با حضور اساتید پرداخته شد.

وی با اشاره بر اینکه بسیج جامعه زنان به عنوان اولین و گسترده ترین تشکل مردمی زنان بعداز پیروزی انقلاب اسلامی می باشد تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری مساله"زن و خانواده" از مسائل راهبردی ، مهم وبسیار تعیین کننده ، در راستای نیل هر جامعه به سوی اهداف و آرمان های متعالی است که پیش شرط حل مشکلات جامعه و لازمه پیشرفت کشور می باشد.

کاظمی در ادامه خاطر نشان کرد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدای مدافع حرم، زیارت امامزاده سید اسحاق بن موسی الکاظم(علیه السلام)،از دیگربرنامه های این دوره بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات