خبرهای داغ:
نخستین دوره مسابقات آمادگی رزم پایوران و بسیجیان وابسته به گردان‌های امام حسین (ع) در محل لشکر عملیاتی امام حسین (ع) در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۰۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (ع) نخستین دوره مسابقات آمادگی رزم پایوران و بسیجیان وابسته به گردان‌های امام حسین (ع) در محل لشکر عملیاتی امام حسین (ع) در حال برگزاری است.

سرهنگ پاسدار ابراهیم شاکری، معاون عملیات لشکر 14 امام حسین (ع) درباره برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور 500 بسیجی از گردان‌های امام حسین (ع) و 200 نیروی رسمی پاسدار از رده‌های مختلف لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار می‎‌شود.

وی با اشاره به رشته‌های برگزار شده در این رقابت‌ها تصریح کرد: این رقابت‌ها در 3 رشته تیراندازی، آمادگی جسمانی و رزم انفرادی در حال برگزاری است که رشته تیراندازی به 3 بخش سلاح کلاشینکف، سلاح دراگانوف و سلاح اشتایر تقسیم شده است.

شاکری به اهداف این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد رقابت سالم بین رده‌ها و نیروهای لشکر، شناسایی نفرات نخبه در بین رشته‌های مذکور، ایجاد انگیزه و تقویت نیروهای بسیجی و شناخت نفرات برتر جهت بکارگیری در سازمان رزم ماموریت جنوب شرق از اهداف برگزاری این دوره از رقابت‌ها است.

معاون عملیات لشکر 14 امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: در پایان هر رقابت و در هر رشته از نفرات اول تا سوم با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها