فاطمه خانی
در تریبون آزاد مطرح شد؛
دختران قرچکی همزمان با دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب در برنامه تریبون آزاد به بیان استدلال های خود برای انتخاب حجاب برتر پرداختند و از خاطرات چادری شدنشان گفتند.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۱۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با هفته عفاف و حجاب و متقارن با دهه کرامت، حوزه بسیج حضرت معصومه(س) برنامه تریبون آزاد با موضوع "چرا حجاب" را در قرچک برگزار کرد.
در این تریبون آزاد، دختران جوان و نوجوان قرچکی هر یک به بیان استدلال ها و دلایل خود برای انتخاب حجاب پرداختند.
در این بین، صحبت های یک دختر محجبه نوجوان در مورد خاطرات چادری شدنش و اینکه یک سفر راهیان نور و تأثیری که شهید رسول خلیلی بر زندگی اش داشته و راه حق را به او نشان داده است و اینکه زندگیش رو مدیون این شهید هست، بسیار درخور توجه بود.
یکی از این جوان ها نیز گفت: حجاب ما اجبار نیست، خانم فاطمه زهرا(س) اگر تمامی مصائب را در زندگیشون تحمل کردند فقط برای این بود که بگویند چادر حجاب برتر است. با توجه به اینکه امروز در جامعه با جنگ نرم دشمن رو به رو هستیم باید بدانیم که جنگ امروز سلاح نمی خواهد بلکه چادر می خواهد، دشمن برای زنان خانواده و مادران ما نقشه کشیده است که عفاف و حیا را از میان ما بردارد، چون مادر ستون اصلی خانه است ما باید در مقابل تمام دسیسه های دشمن با حجاب برترمان که ارثیه حضرت مادر و هدیه حضرت زینب(س) می باشد در جامعه حضور پیدا کنیم و فریاد بزنیم که زن شکوه خانواده هست.
دختر دیگری نیز چنین گفت: همه ما در زندگی اولویت هایی داریم که حفظ حجاب و عفت مهمترین آن است، نباید حجاب و پوششمان را که اهم زندگی یک بانو است را فدای حرف ها و اراجیف برخی از دلسوزنماهای وطن کنیم./
فاطمه خانی

ارسال نظرات