امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر، گفت: مشکلات زمانی حل خواهد شد که اتحاد و اتفاق در حل مشکلات را مسئولان داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۳۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی افزود: سئوال من از نماینده و فرماندار شهرستان این است چرا بعد از افتتاح کشتارگاه که تمام کارهای آن انجام شد هنوز مردم منظقه منتظر راه اندازی و شروع بکار آن هستند، چرا مشکلات مردم به سیاست بازهای خودتان معطل می کنید و حل نمی کنید.

وی ادامه داد: شهردار مهربان می گوید ما هر روز یک میلیون تومان از عدم شروع بکار کشتارگاه ضرر می بینیم آیا با این وضع اقتصادی به صلاح مردم منطقه است یا به ضرر مردم، انتظار این مردم از شما این است که هرجا مسئولان هم کوتاهی می کردند شما به داد مردم برسید ولی وای به روزی که بگندد نمک، بنابراین به شوراهای محترم تکلیف می کنم که تا هفته آینده به جد پیگیر این موضوع باشند.

حجت الاسلام مرسلی به مدیر غله استان تذکر داد و گفت: کشاورزان زحمتکش یکسال با زحمت و تلاش شبانه روزی محصول خود را را به بار نشاندند ولی متاسفانه مورد بی مهری مسئولان در خرید گندم می شوند و مجبورا با قیمت کمتر به علافی های منطقه بفروشند که هیچ تضمینی به گفته خودشان در پرداخت پولشان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: مدیر محترم غله استان قول داده بودند که این مشکل را حل کنند ما هم از مسئولان اجرایی منطقه و شهرستان می خواهیم بجد پیگیر مساله باشند چراکه تا حالا کوتاهی کردند و جلسات را یکماه و دو ماه قبل می گذاشتند نه اینکه حالا موقع برداشت محصولات است.

امام جمعه مهربان در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری با دعوت از رئیس جمهور و هیات دولت در صبح روز یکشنبه نکات کلیدی جهت ساماندهی اوضاع کشور مخصوصا در حوزه اقتصادی متذکر شدند که اولا این بشرط عبور از مشکلات نقشه راه اقتصاد باثبات است و تا مردم و فعالان اقتصادی تکلیف خود را دانسته و به دولت کمک کنند و شرط دیگر برخورداری از مسئولانی با روحیه و انگیزه قوی اگر در میدان باشد می توانیم از این مشکلات عبور کنیم.

وی افزود: دولت باید با مردم ارتباط نزدیک تری برقرار کنند و به طور شفاف با مردم سخن بگویند و مخالف مذاکره با برجام نیستیم ولی نباید کشور را معطل برجام کرد ضرورت برخورد قاطع با متخلفان؛ نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان بویژه آمریکا و تقویت بخش خصوصی و جدی گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه مهربان در ادامه دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت رضا(ع) را تبریک گفت و افزود: خدا را شاکریم که توفیق بریمان داد تا از خادمان و پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم را دو روز میهمان شهر مان باشند و لازم است بدانیم که امام رضا(ع) سیره عملی و سلوک عالمانه اخلاص و شیوه ای از مبارز فرهنگی و معنوی برای گسترش معارف اسلامی داشتند.

ارسال نظرات