به همت بسیج سازندگی حوزه 121 شهید باکری ؛

کاروان سلامت در قالب طرح « محله مهربانی » در منطقه حصار کرج برگزار شد

به همت بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج و با همکاری معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز برگزاری ویزیت رایگان پزشکی و طرح تریبون ملت توسط سازمان بسیج رسانه استان البرز جهت احصاء نیازمندی های مردم و تبدیل آن به مطالبات مردمی و پیگیری از مسئولین در منطقه حصار کرج برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۳۷۵۵۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج، معاونت بهداشت و درمان سپاه ناحیه کرج و با همکاری معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز برگزاری ویزیت رایگان پزشکی وطرح تریبون ملت توسط سازمان بسیج رسانه استان البرز جهت احصاء نیازمندی های مردم و تبدیل آن به مطالبات مردمی و پیگیری از مسئولین در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصار کرج برگزار شد .

کاروان سلامت در قالب طرح « محله مهربانی » در منطقه حصار کرج برگزار شد

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری گفت: با همکاری معاونت امداد،بهداشت و درمان سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج و با همکاری معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز توانستیم نزدیک به ۴۰۰ نفر را به طور رایگان ویزیت و معاینه کنیم و با همکاری سازمان بسیج رسانه استان هم توانستیم مطالبات مردمی و پیگیری مطالبات از مسئولین را انجام دهیم.


پناهیان افزود:در این ویزیت رایگان پزشکان متخصص ارتوپدی،آزمایش سنجش تراکم استخوان و فیزیوتراپی،کارشناس روانشناس،متخصص داخلی،پزشک عمومی،متخصص زنان و مامایی،جراح چشم پزشک و متخصص اپتومتریست مراجعه کنندگان را به صورت رایگان ویزیت کردند و مشاوره های تخصصی لازم به این عزیزان ارائه شد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری ادامه داد: این طرح در مناطق محروم کرج و همزمان با هفته کرامت در مناطق مختلف استان البرز در حال برگزاری است و هدف از این کار رفع مشکلات درمانی مردم منطقه و محرومیت زدایی است کسانی هستند که قادر به پرداخت هزینه های بالای پزشکی نیستند و در این طرح بدون پرداخت هزینه مشکلات درمانی خود را حل میکنند.

وی ادامه داد:در قسمتی از این برنامه به صورت رایگان از مراجعه کنندگان عزیز تست قند و فشار خون گرفته شد و مشاوره های لازم به این عزیزان داده شد. و در حاشیه این برنامه مسئولین از بسیج رسانه سپاه استان البرز طرح تیریبون ملت درخواست و مطالبات مردم از مسئولین شهری و استانی را بیان کردند.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ تصریح کرد:خوشبختانه مردم منطقه از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار این بودند که این گونه برنامه ها حداقل ماهی یکبار در سطح منطقه برگزار شود.

پناهیان در پایان خاطر نشان کرد : از معاونت امداد بهداشت و درمان سپاه امام حسین(ع)کرج، معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز، سازمان بسیج رسانه استان و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود ، بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری سپاه کرج را در برگزاری هر چه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر میکنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار