خبرهای داغ:
قرارگاه سازندگی شهید «حاج حسین همدانی» با حضور خادمین حرم رضوی در همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۶۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

قرارگاه سازندگی شهید«همدانی» در همدان افتتاح شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان آیین افتتاح قرارگاه سازندگی شهید «حاج حسین همدانی» با حضور خادمین حرم رضوی، سردار فرجی جانشین فرماندهی و سرهنگ صادقی مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، مسئولین بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان، اعضای شورای شهر همدان، جهادگران و بسیجیان حوزه شهید «ناصر قاسمی» در محل مسجد حصار امام خمینی(ره) برگزار شد.

قرارگاه جهاد سازندگی شهید «حاج حسین همدانی» به همت بسیجیان حوزه شهید «ناصر قاسمی» سپاه ناحیه همدان با حضور 15 جهادگر برای انجام اقدامات جهادی در چهار منطقه محروم استان همدان برای مدت 5 سال شروع به فعالیت کرد.

کاروان زیر سایه خورشید که به مناسبت دهه کرامت در همدان حاضر شده‌اند در ادامه سفر خود به همدان در این مراسم حضور یافته و فضا را مملو از عطر رضوی کردند.

بیرق متبرك امام رضا(ع) كه توسط خادمان مرقد مطهر آن حضرت حمل می‌شد در میان استقبال جهادگران و بسیجیان منطقه حصار امام(ره) در یك فضای كاملا روحانی و معنوی به اهتزاز درآمد و دل‌های عاشقان ولایت را به سمت مشهد الرضا روانه کرد.

با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط یکی از خدام، برنامه رنگ و بوی زیبایی به خود گرفت و تبرکات حرم به بسیجیان و جهادگران توسط خدام زیرسایه خورشید اهدا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات