خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) مطرح کرد؛

هیأت‌های اندیشه‌ورز آماده خدمت‌رسانی بیشتر در دهه چهارم انقلاب اسلامی

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: عدم استفاده از هیأت‌های اندیشه‌ورز ثابت کرده برخی ازاقدامات نسنجیده موجب سوءاستفاده دشمن از برخی مطالبات مردم شده است.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۹۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سردار مجتبی فدا روز گذشته در جمع اعضای هیأت‌های اندیشه‌ورز سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: هیأت‌های اندیشه‌ورز ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به دستگاه‌های دولتی و رفع مشکلات و موانع اقدامات اجرایی در طول سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این هیأت‌ها متشکل از نخبگان، جوانان و افراد عاشق انقلاب از اقشار مختلف مردم هستند که باهدف ریشه‌یابی معضلات، مشکلات و موانع و ارائه پیشنهاد‌ها جهت کمک به دولت برای تقویت روند توسعه کشور ایجاد شده‌اند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: هیأت‌های اندیشه‌ورز و نخبگان در شهرستان‌های مختلف می‌توانند با برگزاری جلسات مختلف و دعوت از مسؤولان تصمیم‌ساز ظرفیت خوبی را جهت آسیب‌شناسی اقدامات گذشته و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

فدا بیان کرد: فقدان و عدم استفاده از هیأت‌های اندیشه‌ورز طی سال‌های گذشته ثابت کرده برخی از مشکلات و اقدامات نسنجیده موجب سوءاستفاده دشمن از برخی مشکلات و مطالبات مردم شده و دشمنان در صدد ایجاد شکاف و جداسازی مردم از مسؤولان برآمده‌اند.

وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدرت و توان جمهوری اسلامی در منطقه و جهان به حدی رسیده است که دشمن تمام توان و ظرفیت خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به میدان آورده، تصریح کرد: قطعا با اراده و وحدت مردم توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: از جمله اقدامات دشمن تشکیل ائتلاف‌های متعدد و مختلف، اعزام گروه‌های تروریستی به داخل کشور و تلاش در جهت ایجاد نارضایتی داخلی و سوار شدن به برخی از مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم را دارد.

فدا با تأکید بر اینکه نباید با جنگ امروز دشمن علیه کشور به صورت عادی برخورد کرد، تصریح کرد: ضرورت وضع امروز این است ضمن هوشیاری و توجه ویژه نخبگان، معتمدین و افراد ذی‌نفوذ تمام تلاش و همت خود را در جهت بصیرت‌افزایی و خنثی کردن توطئه دشمن به کار گیرند.

وی در پایان عنوان کرد: امروز آمریکا و هم‌پیمانان او به واسطه شکست در عراق، سوریه و یمن و پیروزی جبهه مقاومت به شدت دنبال تأمین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی و به‌کارگیری مزدوران داخلی هستند.

جلسه هیأت‌های اندیشه‌ورز با حضور نخبگان اقشار مختلف و مجامع بسیج شهرستان‌های استان اصفهان در محل سپاه صاحب‌الزمان (عج) برگزار و اعضا در کارگروه‌هایی با عناوین اجتماعی، نواندیشی در بسیج شرکت کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار