خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان:

قطعی برق در اصفهان تا اواخر مرداد ادامه دارد

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه پیش بینی می شود به علت پایداری گرمای هوا، این خاموشی ها تا اواخر مردادماه اجرایی شود، گفت: در جدول جدید ارائه شده احتمالات خاموشی برای تمامی شهر یکسان است.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۹۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حسین رضا پور در ارتباط با خاموشی‌های اخیر در اصفهان اظهار کرد: این خاموشی‌ها به دلیل افزایش مصرف برق ناشی از کمبود آب و بالا رفتن دمای هوا و در پی آن استفاده بیش از حد از وسایل سرمایشی بوده که فراتر از تولید برق در نیروگاه‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه پیش بینی می‌شود به علت پایداری گرمای هوا، این خاموشی‌ها تا اواخر مردادماه اجرایی شود، افزود: بر اساس گزارش‌های واصله در روز‌های گذشته، در برخی از مناطق بیش از بقیه نقاط برق قطع می‌شد، اما در جدول جدید ارائه شده احتمالات خاموشی برای تمامی شهر یکسان است.

مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای اصفهان تصریح کرد: البته شهروندان همکاری خوبی با این اداره داشته و نمودار‌ها نشان می‌دهد که در مسیر صرفه جویی و مصرف بهینه برق قرار داریم، اما نتایج کامل تلاش‌های شهروندان در آخر تابستان قابل ارائه خواهد بود.

وی اضافه کرد: به تمامی ادارات و سازمان‌های اصفهان در هنگام ارائه خدمات برق تأکید شده که باید دارای دستگاه‌های ذخیره برق برای مواقع اضطراری باشند و در این خصوص نیز نظارت‌هایی را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان انجام می‌دهیم.

رضا پور خاطر نشان کرد: ساعت ۱۲ تا ۱۶، ساعات اوج مصرف برق است که با مدیریت و خاموشی وسایل غیرضروری می‌توان، شرایطی را فراهم کرد تا این نعمت الهی در اختیار تمامی مردم قرار بگیرد و البته در همین راستا آموزش‌های لازم به نهاد‌های مختلف از جمله شهرداری ها، مساجد و مراکز فرهنگی و… داده شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار