مددجوی اهل سنت کمیته امداد شهرستان زاهدان با همت و تلاش خود توانست طی دو سال حافظ کل قرآن شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۶۳۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان، محمود خاکسار مدد جوی موفق کمیته امداد شهرستان زاهدان گفت: در سال ۷۷ در شهرستان زاهدان به دنیا آمدم و از سال ۸۵ برای فراگیری آموزش‌های قرآن کریم در روستای سفیدآبه به مدت ۴ سال شبانه روزی فعالیت کردم.

وی با اشاره به اینکه از ۸ سالگی آموزش قرآن کریم را شروع و ادامه داده است، افزود: از بچگی آرزو داشتم که حافظ قرآن شوم و حتی در دوران تحصیل زمان اوقات فراغت به کلاس‌های قرآنی میرفتم.

خاکسار ادامه داد: بچه که بودم یک ضبط کننده صدا کوچک و نوار از تلاوت استاد عبدالباسط و محمد عبدالصمد داشتم و از آن زمان به قرآن کریم علاقمند شدم.

این مددجوی موفق تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زاهدان یادآور شد: خیلی هم علاقمند بودم ادامه تحصیل دهم، ولی متاسفانه پدرم به علت سکته مغزی و قلبی توانایی تامین مخارج زندگی را نداشته و نتوانستم به دانشگاه بروم.

حافظ کل قرآن گفت: از کودکی به پیشنهاد پدر و مادرم در کلاس‌های قرآن کریم دهستان سفید آبه شرکت و بعد در خانه تمرین می‌کردم و خداوند هم خیلی کمک کرد.

خاکسار با بیان اینکه در مدت دو سال قرآن کریم را یاد گرفتم و برای صوت نیز از ۱۴ سالگی تا کنون تمرین داشتم، افزود: همچنین اگر من به صورت دائم مشغول کار بودم نمی‌توانستم به فعالیت‌های قرآنی خود بپردازم و گا‌ها که خانواده توانایی تامین مخارج زندگی را نداشتند مجبور می‌شدم از طریق کارگری کمک هزینه مایحتاج آن‌ها را تامین کنم.

وی بیان کرد:روش خاصی در حفظ نداشتم کتاب و نوار آموزشی و خلاصه هیچ چیز نداشتم، اما با توکل به خدا سعی دارم برای کل دنیا و همه مسلمانان ایران و جهان تلاوت کنم.
ارسال نظرات