قاسمی با بیان اینکه چندماهی است وضعیت اقتصادی کشور به هم ریخته و قیمت برخی اقلام با گزاف‌گویی رئیس جمهور کم عقل آمریکا افزایش یافت، افزود : اگر قرار است از این گذرگاه هولناک عبور کنیم مردم و مسؤولان باید به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا دهند.
کد خبر: ۹۰۳۷۶۴۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری  ضمن تبریک دهه کرامت گفت: از امام رضا( ع) روایت شد کسی در جامعه گره‌ای از مردم باز کند خداوند در روز قیامت مشکلات آنان را رفع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه چندماهی است وضعیت اقتصادی کشور به هم ریخته و قیمت برخی اقلام  با گزاف‌گویی رئیس جمهور کم عقل آمریکا افزایش یافت , افزود : اگر قرار است از این گذرگاه هولناک عبور کنیم مردم و مسؤولان باید به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا دهند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مردم منتظر  برخورد با کسانی هستند که دو تن سکه جمع کرد و یا واردات بی‌رویه خودرو داشته‌ , افزود : کشور ما ناخدا دارد و ناخدای آن با خدا است دشمنان بدانند با ایران اسلامی در افتادن کار سختی است.

قاسمی گفت: دشمنان بدانند ملت ما زیر بار حرف زور نمی‌رود و خودجوش بر ضد استکبار شعار می‌دهد.

وی درباره آتش‌ سوزی مسجد جامع ساری گفت: شناسنامه ساری مسجد جامع است و تقاضا داریم هرچه سریع‌تر ساخته شود.

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره به آغاز مناسک حج تمتع گفت : قرار است امسال از ایران ۸۵ هزار زائر به مکه مشرف شوند که 3 هزار نفر آن از مازندران عازم مکه مکرمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه این سفر معنوی است و در این مدت حاجی باید برای خود توشه جمع کند و در ذهنش غیر از اعمال چیزی در ذهن نداشته باشند، گفت: حاجیان در بازارهای مکه و مدینه حضور نیابند و این‌ها سفیران جمهوری اسلامی هستند و زرق و برق بازارها آنها را فریب ندهند.

امام جمعه موقت ساری گفت: با توجه به اینکه امسال شعار حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد از کالا‌های بازار‌های عربی خریداری نشوند بلکه در این مدتی که عازم خانه خدا هستند مشغول راز و نیاز باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها