معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در سلمانشهر گفت : 32 ورزشکار مازندرانی در مسابقات جاکارتا اندونزی ۲۰۱۸ شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۶۶۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیده سوگند سیده گلشنی که در مسابقات جهانی برزیل مدال ارزشمند طلا و نقره را برای کشورمان کسب کرد در بدو ورود خود در مزار سرداران و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در سلمانشهر حاضر و به شهیدان ادای احترام کرد.

وی گفت: هفتمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان از سطح بالایی برخوردار بود و من توانستم در رشته ووشو تالو { حرکت های نمایشی } حریفان بزرگی را از کشورهای اندونزی، بلاروس، ویتنام، هنگ کنگ و چین را شکست دهم .

گلشنی افزود: ازبرنامه های بعدی من حضور مقتدرانه در مسابقات جهانی بزرگسالان چین است .

در این دور از مسابقات ورزشکاران مازندرانی 3 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.

در این مراسم همچنین لوح سپاس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تقدیم این بانوی بسیجی شد.

همچنین استاندار مازندران در پیامی افتخار آفرینی ۳ ووشوکار شجاع مازندرانی را در مسابقات ووشوی جوانان جهان در برزیل تبریک و تهنیت گفت.
در پیام اسلامی آمده است : کسب ۳ مدال طلای مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان توسط شجاع پناهی، حسن لطفي و سوگند گلشني بار دیگر شایستگی و صلابت فرزندان غیور و پرتلاش دیار علویان را متجلی ساخت

استاندار مازندران در این پیام آرزو کرد , با همت ، تداوم تمرین و تلاش مستمر شاهد تکرار این افتخار آفرینی ها در عرصه ملی و بین المللی باشیم

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در سلمانشهر گفت : 32 ورزشکار مازندرانی در مسابقات جاکارتا اندونزی ۲۰۱۸ شرکت خواهند کرد.

حجت الله حیدری از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جوانان ۱۸ تا ۲۹ سال خبر داد و افزود، جوانان می توانند با ایجاد شغل تسهیلات ویژه‌ای بانکی دریافت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها