با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

بیمارستان ٦٤تختخوابی نیروی دریایی در جاسک کلنگ زنی شد

با حضور فرمانده نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان جاسک بیمارستان ۶۴تختخوابی نیروی کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۱۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از مهر، امیر دریادار حسین خانزادی ظهر چهارشنبه در آئین کلنگ زنی بیمارستان ۶۴تختخوابی نیروی در یایی در جاسک گفت: این بیمارستان با ظرفیت ۶۴تختخواب که امکان توسعه به ۹۶تختخواب را دارد  در این شهرستان احداث خواهد شد.

خانزادی بیان داشت:طبق پیش بینی های انجام شده این بیمارستان در مدت زمان ۳۰ماه مراحل ساخت آن انجام خواهد شد تا نیروی دریایی ومردم این شهرستان از آن بهره مند شوندوبا تلاشهایی که ازسوی عوامل پیمانکار وتزریق اعتبارات به موقع این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰هزار متر مربع وزیربنای۱۲۵۰مترانجام می شودوهرچه زودتر به بهره برداری  برسد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:با توجه به منابع بسیار خوب که از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای این پروژه در نظر گرفته شده  تاکید می شود تا زودتر از ۳۰ماه به انتها برسد وهمه از خدمات آن بهره مند شوند.

خانزاده گفت: با توجه به ظرفیت طلایی این منطقه  وبا وجود اقیانوس ها در و آبهای آزاد وارتباط با سراسر جهان شاهد توسعه در شهرستان جاسک خواهیم شد.

خانزاده با بیان اینکه نیروی دریای درسال۸۷ وبا تدبیر مقام معظم رهبری با انتقال از خلیج فارس در سواحل مکران مستقر شد تصریح کرد: ما به عنوان سربازان ولایت منتظر نخواهیم بود که در منطقه جاسک آب ویا گاز وزیرساخت برای توسعه برقرارشود بلکه با توجه به حضور این نیرو در این شهرستان و تشکیل هسته های اصلی به دنبال ایجاد امنیت وظرفیتهای لازم در آبهای خلیج فارس هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید داشت:قطعا در آینده شاهد رشد وتوسعه انبساطی قابل توجهی در شهرستان با حضور این نیرو خواهیم شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار