نمایشگاه دستاوردهای بانوان رامسر برگزار شد/ ظهور حماسه اقتصادی با عزم و اراده بسیج محقق می شود

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت رامسر و بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا(س) در مدرسه امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۱۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت رامسر و بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا در مدرسه امام خمینی(ره) این شهر افتتاح شد.

سرهنگ محمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رامسر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان،ضمن تشکر از حضور فرماندار و دیگر مسئولین در این مراسم گفت: حضور و حمایت مسئولین شهرستانی و استانی در طرح های اقتصاد مقاومتی برای کارآفرینان خصوصا بانوان کارآفرین که در عمل نشان دادند در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در حرکت هستند، باعث دلگرمی خواهد بود.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: اگر عزم و اراده بسیجی در همه زمینه ها علی الخصوص در فعالیت های اقتصادی و فرهنگی قرار گیرد حماسه اقتصادی ظهور پیدا می کند.
وی با بیان اینکه بخش اعظم این نمایشگاه اراده بسیجی بانوان شهرستان رامسر است که استعداد و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند ؛خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه، در راستای سخنان مقام معظم رهبری ، حمایت از تولیدات داخلی و ترویج فرهنگ و استفاده از کالای ایرانی و ایجاد انگیزه و رشد خلاقیت برای نسل امروز و آینده است.

سرهنگ محمد محمدی در ادامه سخنان خود افزود: انشالله در عمل با حمایت مسئولین شهری از کارآفرینان، شاهد رونق اقتصادی در خانوارها و حذف واسطه گری باشیم.
رقیه مقدری فرمانده بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا (س)  رامسر در حاشیه این مراسم به خبرنگار موج شمال گفت: نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای زنان شهرستان رامسر با رویکرد نشان دادن نقش زن در استفاده از کالای ایرانی با پیام رهبر معظم انقلاب که سال 97 را به این نام گذاشتند و هم در خصوص کمک به اقتصاد و معیشت خانواده، در شهر رامسر به مدت یک هفته در دبیرستان امام شروع به کار کرد.
فرمانده بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا بیان کرد: خداوند را شاکریم که توانسته ایم با همت و مساعدت فرماندهی محترم سپاه رامسر ، بسیج سازندگی سپاه و شهردارمحترم و اعضای شورای اسلامی شهر رامسر ، برای به نمایش گذاشتن این دستاوردها که همگی تولیدات خانگی و کار دست بانوان زحمتکش شهرمان است گامی هرچند کوچک برداریم.
وی درپایان افزود: باتوجه به موقعیت توریستی و گردشگری شهرستان رامسر، انتظار داریم همه مسئولین عزیز برای پایدار ماندن چنین نمایشگاهی به طور دائم ، مساعدت های لازم را انجام دهند و تا برتعداد کارآفرینان در سطح شهر افزوده شود و در پایان از حضور تمامی مسئولین تقدیر و تشکر میکنم.

️گفتنی است: این نمایشگاه به مدت یک هفته در رامسر دایر خواهد بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار