امام جمعه اشکذر جنگ اقتصادی ایران با آمریکا را همانند یک جنگ نظامی دانست و افزود: اگر دولتمردان ما از فرصت استفاده کردند و بر پیکره دشمن ضربه‌ای ورد کردند میتوانند پیروز شوند، ولی اگر میدان را خالی کنند و در مقابل تحریم‌های دشمنان سر خم کنند حتما شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۴۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با سفارش به رعایت تقوا به هفته کرامت اشاره کرد و افزود: امام رضا (ع) در حدیثی گهربار، عزیز شدن در دنیا و آخرت را در گرو کنترول و حفظ زبان دانستند.
“حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان” به ولایت حضرت فاطمه معصومه (س) در یکم ذی القعده و ۱۱ ذی قعده سالروز ولادت امام رضا (ع) اشاره کرد و ادامه داد: اول ذی قعده را روز دختر نامیدند تا نامیدند تا زنان مسلمان، حضرت فاطمه  معصومه (س) را الگو رفتاری و اخلاقی خود قرار دهند.  امام جمعه اشکذر در بخش دیگر از سخنان خود به بد عهدی آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: تحلیل‌های سیاسی دوستان و دشمنان انقلاب بر جنگ سخت اقتصادی میان ایران و آمریکا اتفاق نظر دارد.
وی زیر پا گذاشتن توافق برجام توسط آمریکا را نمونه بدعهدی آمریکایی‌ها دانست و اظهار داشت: در میدان این جنگ اقتصادی، دولتمردان و اقتصاددان‌های ما اگر نسنجیده کاری را انجام دهند ضربات سنگینی بر پیکره نظام میتوانند وارد کنند و بلعکس.
طالبیان جنگ اقتصادی ایران با آمریکا را همانند یک جنگ نظامی دانست و افزود: این جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی است یعنی اگر دولتمردان ما از فرصت استفاده کردند و بر پیکره دشمن ضربه‌ای ورد کردند میتوانند پیروز شوند، ولی اگر میدان را خالی کنند و در مقابل تحریم‌های دشمنان سر خم کنند حتما شکست خواهند خورد.
وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سخنانی نقشه راه منظم وپایدار، تقویت بخش خصوصی، برخورد قاطع با تعرض کنندگان به بیت المال، جدی گرفتن سیاست اقتصاد مقاومتی، نظارت دقیق به واردات و حفظ قدرت نظامی کشور را از جمله کار‌های مسئولان دانستند که اگر به آن‌ها عمل شوند یقینا ایران همیشه پیروز است.
ارسال نظرات