خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در همایش حجاب و عفاف این شهرستان با عنوان «عفت فاطمی، غیرت علوی»، حفظ شخصیت حقیقی را مایه افتخار و مباهات دانست و گفت: فخر بر بی حجابی در فرهنگ ما جایگاهی ندارد و بی بند و باری و لاابالی گری هیچگاه نمی تواند مایه افتخار باشد.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۶۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه حجاب و عفاف و مراقبت از ناموس و خانواده در برابر اجانب در تمامی ادیان، قبایل و حکومت ها حتی بسیار قبل از اسلام نیز وجود داشته است، اظهار کرد: دین اسلام نسبت به حریم خصوصی خانواده ها بسیار اهمیت قایل شده و شخصیت و جایگاهی که در این دین برای زنان وجود دارد قابل قیاس با دیگر ادیان نیست.

   وی حجاب را امری ظاهری و عفاف را امری روحانی و باطنی عنوان کرد و گفت: اگر قلب و روح انسان سالم نباشد، برای سلامتی جسمش هم تلاشی نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود:  بحث حجاب و عفاف برای افراد عفیف و پاکدامن و متشخص، بحثی شیرین و برای افرادی که دنبال هوا و هوس و اشاعه فحشا هستند، بحثی تلخ و ناگوار است.

فخر بر بی حجابی در فرهنگ ما جایگاهی ندارد

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه فرهنگیان را به عنوان فرماندهان جنگ نرم بر دقت در امر پوشش توصیه کرد و گفت: شما به عنوان الگوهای رفتاری دانش آموزان باید با هدایت آنان به سوی فرهنگ اصیل اسلامی، دشمن را در ترویج بی عفتی و بی حجابی در جامعه، مایوس و ناکام بگذارید چرا که هر فرد محجبه و عفیف در مقابل دشمن، یک قهرمان تلقی می شود.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف تنها مختص خواهران نیست بلکه در این قشر بیشتر نمود پیدا می کند، اظهار کرد: برادران نیز همچون خواهران باید از پوششی مناسب برخوردار بوده و اخلاق، رفتار، گفتار و نگاهی محجّب داشته باشند تا از طمع چشم های مسموم و ایمانهای ضعیف در امان باشند.

   همایش حجاب و عفاف با عنوان عفت فاطمی؛ غیرت علوی با حضور 150 نفر از فرهنگیان بسیجی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش میانه برگزار شد.

ارسال نظرات