فیلم کوتاه " دیگران " تولید واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به نویسندگی و کارگردانی امید راست بین پس از مراحل تصویربرداری و تدوین آماده نمایش و حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی گردید.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۹۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، زانیار لطفی مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اعلام این خبر گفت:: این فیلم در قالب فیلم‌های تجربی و بصورت پلان سکانس و با هدف تداوم همکاری با هنرمندان شناخته شده در عرصه فیلم کوتاه و تولید فیلم‌های کوتاه حرفه‌ای تهیه و آماده نمایش و حضور در جشنواره‌ها شده است.

وی با اشاره به جایگاه فیلم کوتاه در استان گفت:: خوشبختانه هم اکنون استان کردستان با پتانسیل‌های بالای انسانی و همچنین خلاقیت و سوژه‌های مناسب با حمایت‌های صورت گرفته به عنوان مطرح‌ترین استان کشور در زمینه تولید فیلم‌های کوتاه حضوری موفق را در جشنواره‌های داخلی و خارجی داشته و عناوین مختلفی را نیز در بخش‌های مختلف این جشنوارخه‌ها کسب نموده است.

لطفی در این زمینه افزود در سال ۹۶ حوزه هنری با تولید ۲۲ فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن و مستند سال موفقی را سپری نمود و امیدواریم در سال ۹۷ نیز این روند با تکیه بر تولید آثار حرفه‌ای و ارزشمند در کنار حمایت از هنرمندان جوان و با آتیه را بتوانیم تداوم بخشیم.

وی در خصوص فیلم دیگران نیز گفت: در این فیلم در کنار نویسنده و کارگردان، مازیار قبادی به عنوان بازیگر، حسین قورچیان صدا گذاری، مصطفی حبیبی در بخش جلوه‌های ویژه، سامان حسین پور دستیار کارگردان، عدنان زندی به عنوان مدیر تولید، زانیار لطفی مدیر تصویربرداری و نوید زارع به عنوان دستیا تصویر حضور داشته اند.

لطفی در خصوص داستان فیلم نیز گفت: در این فیلم ۴ دقیقه‌ای زندگی جوانی خیرکه نگاه ویژه ومتفاوت را در زندگی دارد از منظر یک مگس که کار‌های وی را نظارت و ثبت می‌کند پرداخته شده است.

امید راست بین از فیلمسازان توانمند و با سابقه استان کردستان می‌باشند که علاوه بر ثبت ۱۴ اثر داستانی به عنوان نویسنده و کارکگردان، برنامه ریزی و دستیار کارگردانی چندین فیلم سینمایی را نیز برعهده داشته اند و عناوین مختلفی را نیز در جشنواره‌های مختلف به دست آورده اند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات