مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: توسعه نامتعادل و نامتوازن در مناطق مختلف کشور حاکم است.
کد خبر: ۹۰۳۷۸۱۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

 

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: توسعه نامتعادل و نامتوازن در مناطق مختلف کشور حاکم است به طوری که بی شک توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نامتعادل و ایجاد شکاف بین مرکز و پیرامون عوارض بدی بر زندگی اجتماعی و امنیت اقتصادی مناطق محروم و دور افتاده دارد و این مختص جمهوری اسلامی نبوده و در کشورهای همسایه نیز به عینه مشهود است.

وی افزود: بنابراین سپاه در راستای راهبردهای محرومیت زدایی مقام معظم رهبری و کمک به توزیع عادلانه امکانات درمناطق محروم، جلب مشارکت و هدایت نیروی جوان منطقه و در نهایت ایجاد زیرساخت محکم برای امنیت پایدار گام برمی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مجموعه علیرغم اینکه کارشکنی های دشمنان و فضای تحریم برقرار است با تمام توان در امور فرهنگی،  اشتغالزایی و کارآفرینی،  عمران و آبادانی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، آموزش، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست منطقه وارد عمل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: خوشبختانه به خاطر معنویت حاکم بر این نهاد انقلابی که یادگار دوران دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های شهداء، جانبازان و ایثارگران است در زمینه های مختلف بسیار موفق عمل شده است.

وی از اهداف عمده سپاه شهداء در ورود به موارد فوق را اهتمام برای اثبات کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به مناطق محروم با مدیریت جهادی، مقابله با فقر و محرومیت، بهبود رضایت اجتماعی در نهایت تولید قدرت نرم، سرمایه اجتماعی و امنیت پایدار در منطقه شمال غرب برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات