خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه حوزه بسیج فاطمه الزهرا(س) بهار خبر داد
مسئول پایگاه محدثه حوزه بسیج فاطمه الزهرا(س) بهار از برگزاری کارگاه مادرانه و دخترانه در پایگاه محدثه شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۸۱۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

برگزاری کارگاه مادرانه و دخترانه در پایگاه محدثه بهارمرضیه سادات ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب کارگاه مادرانه و کارگاه دخترانه جوان با موضوع  علائم ظهور برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه یکی از کارشناسان علائم و نشانه‌های ظهور حضرت مهدی(عج) را برشمردند، افزود: با پایبندی به نماز اول وقت و خواندن دعای سلامتی و دعای فرج حضرت و رعایت واجبات و مستحبات می‌توانیم گامی برای سرباز امام شدن برداریم.

مسئول پایگاه محدثه حوزه بسیج فاطمه الزهرا(س) بهار ابراز داشت: کارگاه مادرانه نیز با هدف آشنایی و نزدیک کردن ارتباط فضای فعالیت دختران در بسیج برای مادران برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز جوانان به خصوص دختران جوان این کارگاه‌ها تأثیرات زیادی در برقراری ارتباط خانواده‌ها با دختران خواهد داشت.

ترابی افزود: در این کارگاه در خصوص مسئله مهم  مسئولیت دادن در خانه به دختران بحث شد تا زمینه مسئولیت‌پذیری در آنها تقویت شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات