نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: قطعا برخورد با رانت خواران و هر نوع مفسده اقتصادی به صورت شفاف، می تواند بازدارندگی داشته باشد و مشخص نیست برخی با چه استدلالی معتقدند که این برخورد ها به ضرر اقتصاد کشور است!
کد خبر: ۹۰۳۷۸۵۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با انتقاد از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی افراد و اقوام نزدیک به مدیران دولتی با استفاده از رانت و ویژه خواری اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب رانت و استفاده از روابط دوستانه و فامیلی برای نشستن بر مسند قدرت امری معمولی بود اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به آن آرمان هایی که برای انقلاب در نظر گرفته شده بود، مشاهده چنین پدیده ای قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه منافعی که نصیب آقازاده ها می شود حق مردم بوده و باید در جامعه به صورت یکسان توزیع شود، افزود: متأسفانه این موضوع سال ها بعد از پیروزی انقلاب شکل گرفته و هنوز هم به وفور وجود دارد، شاید بتوان گفت هر سه قوه در وقوع این پدیده مقصر هستند و به نظر می رسد که ما در مجلس نیز نیاز به قوانین سختگیرانه تری در این زمینه داریم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا برخورد با رانت خواران و هر نوع مفسده اقتصادی به صورت شفاف، می تواند بازدارندگی داشته باشد و مشخص نیست برخی با چه استدلالی معتقدند که این برخورد ها به ضرر اقتصاد کشور است!

وی با بیان اینکه مردم انتظار برخورد بدون هیچ ملاحظه ای را با دست دارازان به بیت المال دارند، افزود: اگر مردم ببینند که این برخورد بدون ملاحظات مختلف انجام می شود قطعاً باعث تقویت پایه‌های نظام می‌شود

ارسال نظرات