خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی هریس از کشف 16 رأس گوساله سرقتی و دستگیری هفت نفر مالخر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۸۷۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستار داداشی در تشریح این خبر گفت: در پي شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تعدادی از احشام وی از  داخل گاوداری، موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات پليسي و با استفاده از سرنخ هاي به دست آمده، یک نفر متهم را که 2 رأس از گوساله های سرقت شده را در بازار هفتگی یکی از شهرستان های همجوار در حال فروش بود را شناسايي و دستگير كردند.

 داداشی بیان داشت: ماموران در ادامه تحقیقات شش نفر از مالخران را شناسایی و با دستگیری آنان 14 رأس گوساله سرقتی را نیز کشف و تحویل مالباخته دادند.

فرمانده انتظامي هریس در پايان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق اصلی ادامه دارد، خاطرنشان كرد: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و به منظور جلوگیری از وقوع پدیده نابهنجار سرقت ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده و رعایت نکات ایمنی، در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا با مركز فوریت های پلیس 110 در ميان بگذارند و پليس را در تأمين و حفظ امنیت پایدار در جامعه ياري دهند.

ارسال نظرات