مدیرعامل مجتمع شهید کاظمی ارومیه از فعالیت این مجموعه در شش حوزه مختلف خبر داد و گفت: این مجموعه فقط مختص بسیجیان و پاسداران نبوده و آحاد مردم می توانند از خدمات آن استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۳۷۸۷۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

 علی پورحسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهید کاظمی وابسته به قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است به طوری که در 6 بخش مختلف اعم از فرهنگی، آموزشی و ورزشی فعال است.

وی نقطه عطف در ارتباط با فعالیت های این مجموعه را فعال سازی و ایجاد آن در مناطق محروم ارومیه دانست و گفت: با هدف تلاش برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات به فرزندان خانواده های بی بضاعت، اهتمام در راستای رشد فرهنگی و تربیتی نونهالان این خطه مجموعه فوق راه اندازی شده است.

این مسئول با بیان اینکه معمولا جوانان و نوجوانان ساکن در این مناطق قادر به استفاده از اماکن آموزشی و تفریحی پرهزینه نیستند، گفت: بنابراین برای اینکه این قشر نیز از خدمات مختلف پرورشی، تربیتی و سرگرمی محروم نمانند مجتمع شهید کاظمی ارومیه در عرصه های مختلف فعالیت خود را از این مناطق آغاز کرده است.

مدیرعامل مجتمع شهید کاظمی ارومیه وجه تمایز دیگر این مجموعه از اماکن مشابه آن را وجود دو نوع تخفیف برای استفاده کننده ها از خدمات عنوان کرد و اظهار داشت: یک سری تخفیف ها برای آحاد مردم است به طوری که شهریه ها و مبالغ ماخوذه بسیار پایین تر از سایر آموزشگاه ها می باشد ولی یک تخفیف ویژه نیز برای برخی اقشار از جمله بسیجیان، فرزندان کارکنان سپاه و بازنشسته ها، افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و ... می باشد.

مدیرعامل مجتمع شهید کاظمی ارومیه ضمن ابراز تاسف از اینکه یک دیدگاه و اطلاعات نادرست نسبت به این مجموعه  وجود دارد، گفت: اقشار مختلف مردم این تصور را دارند که مجتمع فقط به بسیجیان و پاسداران خدمات می دهد حال آنکه آحاد مردم جامعه هدف ما هستند.

این مسئول عامل این نگرش نادرست را ضعف در اطلاع رسانی دانست و از رسانه های جمعی به ویژه مجازی درخواست کرد این خلاء موجود را برطرف کنند، گفت: برای روشن شدن این موضوع باید برنامه ریزی و اهتمام شود تا اینکه از امکانات مجموعه حداکثر استفاده به عمل آید.

انتهای پیام

ارسال نظرات