غفاری مقدم گفت: اکنون که من در منطقه محروم سیستان و بلوچستان زندگی می کنم  آثار و تبعات جبران ناپذیر عدم مدیریت اقتصادی کشور بسیار شدیدتر به نظر می رسد.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۰۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

سعید غفاری مقدم، نخبه بسیجی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی و اقداماتی که دولت در این خصوص انجام داده است گفت: وقتی که نگاهی به کارنامه دولت و عملکرد آقای روحانی میکنیم قیمت ارز روند صعودی غیر قابل انکار و نیز وضعیت اقتصادی نابسامان و عدم مدیریت صحیح اقتصادی را به همراه دارد.این اوضاع اقتصادی موجب شده است تا مردم دچار گرفتاریهای بسیاری شوند.

وی با اشاره مناطق محروم ایران و اثرا ناشی از مدیریت ضعیف اقتصادی دولت افزود: اکنون که من در منطقه محروم سیستان و بلوچستان زندگی می کنم  آثار و تبعات جبران ناپذیر عدم مدیریت اقتصادی کشور بسیار شدیدتر به نظر می رسد  به طوری که شرایط زندگی برای مردم بسیار سخت و تهیه معیشت و ضروری ترین احتیاجات سفره مردم مشکل شده است.

 عملکررد ضعیف دولت و مشکلات اقتصادی مردم/ترمیم کابینه اقتصادی خوب یا بد؟

این نخبه بسیجی عنوان کرد: متاسفانه جناب آقای روحانی رئیسجمهور محترم کشور مشخص نیست که دقیقا چه تفکر و اندیشه ای را دنبال میکنند  ایشان در این اوضاع نابسامان اقتصادی حتی به فکر تعویض کابینه اقتصادی خود و ترمیم آن نیست؛ و حتی مسئله اینجاست که آیا تغییر اشخاص در کابینه اقتصادی مسئله را حل خواهد کرد یا خیر؟

ارسال نظرات