بیانیه سازمان بسیج در پی شهادت جمعی از رزمندگان نیروی زمینی سپاه در مریوان:
روابط عمومی سازمان بسیج حمله تروریست‌های ضد انقلاب به پاسگاه مرزی نیروی زمینی سپاه را تفرقه‌افکنی و خدشه‌دار کردن امنیت پایدار مرزنشین ها دانست.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۶۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در پی حمله شب گذشته اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب به پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان، روابط عمومی سازمان بسیج بیانیه ای صادر نمود.
متن این بیانیه بدین شرح است:

پل شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است
بسم الله الرحمن الرحیم
امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و مردانگی مردان بی ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در این راستا، شهادت جمعی از رزمندگان نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان شاهدی بر این مدعا می‌باشد.
پل شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذر گاه درخشان همیشه جاودانه باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموخته اند.
گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان که فاقد هرگونه پایگاهی نزد ملت ایران به ویژه مردم فهیم و انقلابی کردستان هستند، در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان شجاع و فداکار اسلام نسبت به این جنایت باشند.
این بیانیه در پایان با تسلیت شهادت 10 تن از مرزبانان و جان برکفان نیروی زمینی سپاه به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای‌عزیز‌(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و آحاد ملت ایران، علو درجات برای این شهدای والامقام و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترم آنها از خداوند منان مسئلت می نماید.
روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین
30 تیرماه 1397

ارسال نظرات