نماینده مجلس شورای اسلامی در بازديد از غرفه سايپا در نمايشگاه خودرو شيراز:
کوروش کرم پور تولید و عرضه رُهام محصول جدید گروه خودروسازی سایپا به بازار رقابت را برگ برنده این مجموعه بزرگ خودروسازی دانست.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۳۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سایپانیوز، نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز گفت: تنوع و تعدد محصولات جدید و رضایتمندی مشتریان از شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا عامل اصلی استقبال پرشور مردم استان فارس از حضور این خودروساز برتر کشور در نمایشگاه امسال است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه های متعدد صنعت خودروسازی داخلی در سراسر کشور و معرفی محصولات به روز و جدید به مردم نقش به سزایی در افزایش حمایت مردم از این صنعت مهم خواهد داشت.

عضو كميسيون انرژي مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه تمامي دستگاه های دولتی از صنعت خودروسازی داخلی را ضروری دانست و گفت: ده ها هزار نفر از مردم همین کشور تحت عناوین مختلفی در فرآیند تولید و عرضه محصول با خودروسازان داخلی همکاری می کنند و مهمترین نگرانی و دغدغه آنها ورشکستگی صنعت داخلی است و از این رو مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت، رشد و شکوفایی این صنعت عظیم تمام توان خود را به خدمت گرفته و تحرکات مختلف بازار را تحت بررسی قرار داده است.

اين نماينده مجلس در رابطه با معرفی محصول جدید گروه سایپا گفت: حضور متفاوت گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه امسال شهر شیراز و معرفی جدید ترین محصول این خودروساز تحت عنوان "رُهام" در میان استقبال علاقه مندان و بازدید کنندگان ، قابل قدرداني است.

وی تاكيد كرد: تولید و عرضه محصول  جدید و آپشنال گروه سایپا به بازار درآینده ای نزدیک و با توجه به طراحی خاص، زیبا و جذاب این خودرو به راحتی قادر خواهد بود سهم بیشتری از بازار را تصاحب كند.

کرم پور در رابطه با تجهیز ناوگان تاکسیرانی استان فارس به خودرو برلیانس گفت: ارائه خدمات مسافربری درون شهری با خودروهای پیشرفته حق مسلم مردم است و قطعا تاثیر به سزایی در کاهش تردد خودروهای تک سرنشین، آلودگی هوا و رضایت شهروندان خواهد داشت.

وی افزود: قطعا ایجاد حس غرور و شعف در میان مردم، موجب اعتماد به دستگاه های خدمت رسان و دلسوزان واقعی حقوق آنها خواهد بود.

عضو كميسيون انرژي  مجلس در پایان بر لزوم حمایت منتخبین مردم از صنعت خودروسازی در آغاز تحریم های جدید آمریکا اشاره کرد و گفت: رسالت نمایندگان مجلس حمایت از حقوق صنعتگران، تولیدکنندگان داخلی در شرايط حساس اقتصادی و سیاسی کشور بوده و اجازه نخواهیم داد این صنعت عظیم با اين اقدامات دشمنان آسیب پذیر شود.

ارسال نظرات