مهندس محسن جهرودی در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای صنعتی قطعه ساز در استان فارس، قابلیت و پتانسیل شرکت های داخلی را ستودنی دانست و بر لزوم استفاده از توان و دانش این واحدها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۳۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی  سایپا نیوز،  مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از تولیدات و فعالیت های شرکت صنعتی شگرف ابزار فارس بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، جهرودی با حضور و بازدید از ظرفیت یکی از واحدهای صنعتی قطعه ساز و قالب ساز استان فارس، بر ضرورت همکاری همه جانبه با شرکت های داخلی تاکید کرد.

وی افزایش بی دلیل نرخ برخی اقلام و کالاهایی که قیمت آنها ربطی به رشد صعودی ارز ندارند را عامل مهمی در جهت ایجاد فشار بر قطعه سازان و خودروسازان دانست.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: چنانچه  قالب سازان داخلی بتوانند تمام نیاز های گروه سایپا را تامین کنند لزومی به بهره گیری از توانمندی سایر کشورها نخواهد بود.

 واحد صنعتی شگرف ابزار فارس با بهره گیری از توانمندی نیروهای متخصص و تکنولوژی جدید در شهرک صنعتی آب باریک در حوزه قالب سازی و قطعه سازی اقدام به تولید برخی قطعات و قالب های مورد نیاز خودروهای داخلی کرده و توانسته قسمتی از نیاز های بازار و خودروسازان را تامین کند.

 

ارسال نظرات