امام‌جمعه اردکان با اشاره به فعالیت مراکز و مؤسسات خیریه مختلف در جهت رسیدگی به محرومین گفت: ساماندهی نیازمندان موجب خدمت‌رسانی بهتر در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۴۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد ضمن تبرک دهه کرامت گفت: حضور مسئولان و مدیران ارشد در شهرستان‌ها تأثیرات ویژه‌ای در رفع مشکلات مردم دارد. این حضور، قطعاً نتایج خوبی را برای شهرستان خواهد داشت.
وی اظهار داشت: دفتر امام‌جمعه تعامل بسیار خوبی با کمیته امداد، بهزیستی و سایر مؤسسات خیریه دارد. همه باید در حد توان خود به نیازمندان کمک کنیم و در این دوره مسئولیت خود پرونده قابل قبولی در پیشگاه خداوند داشته باشیم و شرمنده زحمات امام و خون شهدا و زحمتکشان این نظام نباشیم.
امام‌جمعه اردکان در پایان تصریح کرد: با توجه به صنعتی شدن شهرستان اردکان و مهاجرپذیر بودن آن، یکی از دغدغه‌های ما این است که نیازمندان ساماندهی شوند تا امکان رصد آن‌ها وجود داشته باشد. این کار باعث می‌شود که خدمت‌رسانی به مردم و نیازمندان بهتر شود و جلو سوءاستفاده‌های احتمالی نیز گرفته می‌شود.
در ابتدای این دیدار، محسن علیزاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گزارش مختصری از فعالیت‌ها و خدمات این نهاد به مددجویان تحت حمایت را ارائه کرد.
وی از حمایت‌های ویژه امام‌جمعه اردکان درزمینهٔ رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومین و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات