خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید پرونده مددجویان با تحویل مسکن یا تایید خودکفایی بسته شود گفت: باید حمایت‌های فرهنگی از این خانواده‌ها زمان بلوغ فرهنگی ایشان ادامه یابد.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۶۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
پرونده مددجویان کمیته امداد بعد از خودکفایی بسته نشود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در گردهمایی مددکاران کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه مددکاران فعال در کمیته امداد دیدگاه متفاوتی با دیگر کارمندان باید داشته باشند، بیان کرد: مردم نگاه متفاوتی نسبت به کمیته امداد در مقایسه با دیگر نهاد‌ها دارند و مددکاران فعال در کمیته امداد نباید دیدگاه مادی به شغل خود داشته و باید بر مبانی معنوی تکیه داشته باشید.

وی تاکید کرد: مددکاران باید در رسیدگی به مشکلات مددجویان نهایت دقت و جدیت را داشته باشند و افزایش مددجویان نباید منجر به عادی شدن مشکلات مردم برای مددکاران شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه باید در برابر وظیفه‌ای که بر دوش داشته ایم در قیامت پاسخگو باشیم، خاطرنشان کرد: مراجعات مردمی نعمتی الهی برای مددکاران کمیته امداد، مددکاران اسلامی و مددکاران طرح برون سپاری است و باید از خداوند بخواهیم در برابر مشکلات مردم صبور و مقاوم باشیم.

وی ضرورت اهتمام کامل برای حل مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: برخی اوقات ممکن است که مردم کار‌های بزرگ را نبینند، ولی یک خدمت کوچک از سوی آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

امیرآبادی با بیان اینکه در حال حاضر با عملکرد خوبی امدادگران کمیته امداد، مردم اعتماد خوبی به این نهاد دارند، خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به کمیته امداد یک سرمایه است که همه باید نسبت به حفظ و تقویت آن اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید پرونده مددجویان با تحویل مسکن یا تایید خودکفایی بسته شود، افزود: باید حمایت‌های فرهنگی از این خانواده‌ها زمان بلوغ فرهنگی ایشان ادامه یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها