مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در شهرستان بروجرد در حوزه اشتغال فراگیر ۱۲۹ طرح با ۱۱۱ میلیارد تومان اعتبار به سیستم بانکی معرفی شده است که در مجموع به ۳۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۶۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی آشتاب  امروز در جلسه کارگروه اشتغال لرستان که در بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیگیری‎های انجام شده 981 طرح اشتغال روستایی در استان با 66 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار موفق به عقد قرارداد شده‎اند.

وی ادامه داد: همچنین 7 طرح اشتغال روستایی استان لرستان با 92 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در کمیته ملی در دست بررسی است که از معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تاکید به منظور تسریع در روند این طرح‎ها در کارگروه  ملی هستیم.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: در شهرستان بروجرد یکصد طرح اشتغال روستایی با 21 میلیارد و 400 میلیون تومان به سیستم بانکی معرفی شده‎اند که از این تعداد، 40 طرح موفق به دریافت تسهیلات، 14 طرح در دست بررسی و همچنین 19 طرح مصوب شده و انعقاد قرارداد در خصوص 25 طرح نیز انجام شده است.

آشتاب در ادامه با اشاره به مجموع عملکرد استان لرستان در طرح اشتغال فراگیر تصریح کرد: یک‌هزار و 673 طرح با 339  میلیارد تومان به بانک‎های عامل استان معرفی و از این مجموع 660 طرح با اعتبار 91 میلیارد و 400 میلیون تومان موفق به عقد قرار داد شده‎اند.

وی با اشاره به اینکه 551 طرح با اعتبار 105 میلیارد تومان در شعبه شهرستانی در دست بررسی است، افزود: همچنین قرارداد 34 طرح دیگر نیز با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان منعقد شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: استان لرستان در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در حوزه اشتغالزایی فراگیر در کشور شده است اما با توجه به عمق مشکلات و آمار بالای بیکاری نباید به اقدامات صورت گرفته قانع بود و کاستن از این مشکلات تلاش مضاعف و کار شبانه روزی مسوولان دستگاه‎های اجرایی را می‎طلبد.

آشتاب اظهار کرد: در شهرستان بروجرد در حوزه اشتغال فراگیر 129 طرح با 111 میلیارد تومان اعتبار به سیستم بانکی معرفی شده است که در مجموع به 38 طرح با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع طرح‎های اشتغال فراگیر شهرستان بروجرد 61 طرح با اعتبار 70 میلیارد و 200 میلیون تومان در حال توزیع در شعبات بانکی است، ادامه داد: 27 طرح با اعتبار 29 میلیارد و 200 میلیون تومان در دست بررسی، 30 طرح مصوب و 4 طرح دیگر نیز به مرحله عقد قرار داد رسیده‎اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات