خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

پیگیری مطالبات مردم به هیچ وجه مصداق بی اخلاقی و تندروی در کار نیست

فرماندار نهاوند گفت: پیگیری مطالبات مردم به هیچ وجه مصداق بی اخلاقی و تندروی در کار نیست، به دلیل اهمیت اشتغال و تولید و جذب همه سهم اعتبارات شهرستان، انتظار دارم همه مدیران همراهی کنند تا ریالی از سهم اعتبارات درنظر گرفته شده، برگشت نخورد.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۷۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

پیگیری مطالبات مردم به هیچ وجه مصداق بی اخلاقی و تندروی در کار نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند با تاکید بر جذب اعتبارات این بخش و تسریع در سرعت پرداخت آن اظهار کرد: سهم اعتبارات درنظر گرفته شده برای اشتغال شهرستان ۸۰ میلیارد تومان است که تاکنون بیش از ۱۳ میلیارد آن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از همه مدیران انتظار دارم که تمام این اعتبار را با تلاش مضاعف خود جذب کنند، افزود: بانک‌های عامل به خصوص بانک کشاورزی که بیشترین سهم از جذب اعتبارات را دارند، پای کار بیایند و با پویا نگه داشتن چرخ تولید و اشتغال به این مردم خدمت کنند.

فرماندار نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از برخی صحبت‌های ناامیدکننده گفت: چرا برخی عنوان می‌کنند که فرماندار با اعمال فشار و تندروی در کار، مدیران را ناامید کرده است؟!

وی افزود: همه این را بدانند که فرماندار با دشمن خود نیز با زبان تکریم و احترام صحبت می‌کند چه رسد به مدیران عزیزی که با قبول سختی‌های بسیار، پیگیر مطالبات مردم هستند.

ناصری ادامه داد: پیگیری مطالبات مردم به هیچ وجه مصداق بی اخلاقی و تندروی در کار نیست، به دلیل اهمیت اشتغال و تولید و جذب همه سهم اعتبارات شهرستان، انتظار دارم همه مدیران همراهی کنند تا ریالی از سهم اعتبارات درنظر گرفته شده، برگشت نخورد و با این کار، خدمتی به مردم کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم تولید و اشتغال شهرستان رو به جلو پیشرفتی داشته باشد، باید تعارفات را کنار بگذاریم و با قوت و همکاری بیشتر به کار خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار