خبرهای داغ:
اولین دوره آموزشی ITCبا همکاری ایکوم ایران در موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۲۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب‌‎اسلامی و دفاع‌مقدس؛ اولین دوره آموزشی ITCبا همکاری ایکوم ایران در موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، دکتر علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس و دکتر سید‌احمد محیط طباطبایی رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران، برای برگزاری اولین کارگاه مرکز آموزش‌های بین‌المللی ایکوم جهانی، توافق کردند. این دوره آموزشی در شهریور ماه سال جاری با موضوع "مدیریت بحران در موزه‌ها" با میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس،  برگزار خواهد شد.

 مرکز ITCدر سال 2013 با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقای سطح دانش موزه‌داران کشورهای در حال توسعه آسیا، تاسیس شد و از آن زمان، شهر پکن چین، دو مرتبه در سال میزبان دوره‌های آموزشی ایکوم جهانی بوده است. این کارگاه اولین دوره آموزشی این مرکز خواهد بود که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است جزئیات برنامه و نحوه ثبت‌نام علاقمندان در این کارگاه آموزشی به زودی از طریق وب‌سایت موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس و همچنین وب‌سایت ایکوم ایران، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها