معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:کرامت‌، پاس‌داشت و ستایش ایثارگران از مهمترین وظایف آحاد مردم است.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۲۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید منصور میرمرادی  امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید لرستان با بیان اینکه شهدا در قلّه ایثار قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: شهدا بی‌انتظارترین قشری بودند که بی‌هیچ توقعی به جامعه خود خدمت کردند.

وی خاطرنشان کرد: الگویی بهتر و والاتر از شهدا نمی‌توان به جامعه معرفی کرد، همچنان‌که جانبازان نیز به‌عنوان نشانه‌های عزت و پایداری الگوهای صبر و مقاومت برای نسل جوان امروزی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرامت‌، پاس‌داشت و ستایش ایثارگران را از مهمترین وظایف آحاد مردم عنوان و تصریح کرد: ایثارگر کسی است که از خود گذشته تا دیگران از ایثار او بهره ببرند و همگی افراد در برابر این ازخودگذشتگی مسوول هستند.

میرمرادی بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی‌داشت یاد شهدا که در قالب امور فرهنگی انجام می‌سود اگرچه ممکن است در کوتاه مدت اثری نداشته باشد اما به طور قطع در طولانی مدت اثرات شگرفی را بر جای خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه حفظ نظام از واجب‌ترین کارهاست، افزود: شهدا برای حفظ نظام و انقلاب با ایثار و گذشت جان خود را فدا کردند و امروز این وظیفه بر عهده تک تک افراد است.

این مسوول با تاکید بر اینکه جامعه امروز به ایثارگری همه افراد نیاز دارد، گفت: با برنامه‌ریزی، تلاش و صبر می‌توان از بن‌بست‌ها خارج شد و موانع را از پیش‌رو برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات