خبرهای داغ:
رئیس اداره بهزیستی مرند در شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «نه به اعتیاد» در جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۳۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدزاده گفت: هزار و ۷۲۰ نفر زن بدسرپرست خانوار ثبت شدند تا در ماه‌های آینده نسبت به پرداخت یارانه آن‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل افزایش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی این است که در آن جامعه هم افزایی کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌های انسانی در هر جامعه مثل شعرا و هنرمندان، در ایجاد همبستگی اجتماعی نقش مهمی دارند که در بحران‌ها ایجاد ثبات می‌کنند.

محمدزاده افزود: پیشنهاد می‌کنیم جشنواره فرهنگی هنری با موضوع «نه به اعتیاد» در شهرستان مرند با هماهنگی تمامی دستگاه‌ها در موضوعات شعر، نقاشی، کاریکاتور و دیگر رشته‌ها برگزار شود.

 اباذر کاظمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مرند  نیز برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد ویژه کارکنان و اولیا و مربیان در برخی مدارس شهری و روستایی، برپایی نمایشگاه دائمی با موضوع مواد مخدر، حضور کارشناسان نیروی انتظامی در پایگاه‌های تابستانی، برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز جهانی و حضور کارشناسان مبارزه با مواد مخدر در مراکز فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات این اداره برشمرد.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان مرند نیز عنوان کرد: نقش اشتغال در کاهش اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر بسیار دارای اهمیت است.

نصیری ادامه داد: برای کاهش میزان اعتیاد و اجرای عملی پیشگیری از گرایش به مواد مخدر بید به ایجاد فرصت‌های شغلی توجه کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها