خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي هريس از کشف 71 کیلو و 320 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری هفت نفر متهم در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۳۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پايگاه خبري پليس، ستار داداشي در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر حمل محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان هریس قرار گرفت.

وی افزود: اکیپ های عملیاتی این فرماندهی در یک عملیات مشترک و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان های اهر و بستان آباد و با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با هماهنگی مقام قضایی خودروی اسکورت و صاحب اصلی محموله را در یکی از محور مواصلاتی شناسایی و آنها را توقیف کردند.

 داداشی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار 71 کیلو و 320 گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه را که در 28 بسته با وزنهای مختلف بسته بندی شده و به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه عملیات خریدار محموله نیز شناسایی و دستگیر شد، افزود: در این راستا 3 دستگاه خودرو توقیف، 11 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و 7 نفر متهم نیز دستگیر شده است که متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

داداشی خاطر نشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و پليس با شماره تلفن 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات مردمي و همكاري مردم در زمينه برخورد قاطع با فروشندگان موادمخدر مي باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها