خبرهای داغ:
42 نفر از بسیجیان شهر نایین در قالب اردوی راهیان نور غرب کشور به مناطق غرب کشور جهت بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۵۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین،42 نفر از بسیجیان شهر نایین در قالب اردوی راهیان نور غرب کشور به مناطق غرب کشور جهت بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
سرهنگ دوم پاسدار مسعود اکبری فرمانده سپاه ناحیه نایین  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بسیج ضمن تقدیر و تشکر از حوزه‌های مقاومت بسیج خواهر در سطح شهرستان گفت:این اردو‌ها با هدف تجدید میثاق با شهدای عزیزمان، پیروزی حق علیه باطل، آشنایی نسل جوان با جوانمردی‌ها و دلاوری‌های شهدای عزیزمان در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی در بین بسیجیان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز انتقال این آموزه‌های ارزشمند به نسل جوان وآشنایی عزیزان از نزدیک با مناطق عملیاتی و لمس کردن گوشه‌ای از سختی‌هایی است که رزمندگان جان بر کف ما در دفاع از این آب وخاک متحمل شده اند صورت می‌گیرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی زارعی؛ مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه نایین افزود: بحمداله مرحله‌ی اول این اردو امروز در شهر نایین  و در جوار شهدای گمنام با اعزام تعداد ۴۲ نفر از بسیجیان شهر ستان شروع شد.
وی در ادامه گفت: شرکت کنندگان در این اردو ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و عرض ارادت و زیارت شهدا بویژه شهدای گمنام منطقه پرداخته و با شهدا و آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق دوباره می‌کنند و با کمک راویان حاضر در منطقه با شرح عملیات‌ها و وصف حال شهدای دفاع مقدس از جمله شهیدان شیرودی، غلامعلی پیچک، جعفری (شهید پیشرو و پیشتاز)، محسن حاج‌بابا و .. آشنامی شوند.
ایشان در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت و قبولی زیارت شرکت کنندگان در این اردو، اظهار امیدواری کرد: راه شهدا، روشنگر راه آینده همه ما بخصوص جوانان عزیزمان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها