خبرهای داغ:
زاهدی گفت: علت اینکه فساد اقتصادی در کشور برطرف نمی شود این است که با هر پرونده فساد، برخورد سیاسی می کنیم و تا زمانی که این مشکل وجود دارد فساد در کشور ریشه کن نمی شود
کد خبر: ۹۰۳۸۲۵۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین عبدالمحمد زاهدی در همایش روز صنعت و معدن که با حضور دکتر قبادیان معاون آموزش و پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهندس پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایتان قزوین و جمعی از مسوولان استانی در سالن جلسات صنعت، معدن و تجارت برگزار شد بیان کرد: زیرساخت اساسی صنعت ما، بخش آموزش، پژوهش و فناوری است که اگر بخواهیم رقابت جهانی داشته باشیم باید در این سه بخش فعال باشیم.

وی گفت: در بخش دولتی و خصوصی با وجود مشکلات موجود، ملاحظاتی داریم و اگر مشکلات از طریق بخش تولید و صنعت با ما مطرح نشود نمی توان در این حوزه پیشرفتی داشت.

استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت ها در تمام حوزه از جمله ارز، جهش بی سابقه ای در اقتصاد کشور داشته ایم و یک بخش این شرایط نامساعد، بحث مدیریتی است که به دلیل تصمیمات نادرست می باشد.

زاهدی عنوان کرد: علت اینکه فساد اقتصادی در کشور برطرف نمی شود این است که با هر پرونده فساد، برخورد سیاسی می کنیم و تا زمانی که این مشکل وجود دارد فساد در کشور ریشه کن نمی شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها