خبرهای داغ:
امام جمعه سلماس گفت: مدیران سالخورده سکان هدایت کشور را به جوانان بدهند.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۸۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

 

 

حجت الاسلام سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار داشت: پیشرفت و توسعه جامعه در گروی جوانگرایی است و در مدیریت باید به این مقوله ها توجه شود.

وی با انتقاد از به کارگیری مدیران سالخورده افزود: برخی مدیران که توانایی گردانندن مجموعه تحت مدیریت خود را ندارند و کیاست لازم در کارهای خود را ندارند بهتر است میدان را به مدیران جوان داده و زمینه پیشرفت و توسعه و از طرفی اشتغال جوانان را فراهم سازند.

امام جمعه سلماس گفت: مسئولین بایستی منویات مقام معظم رهبری را در همه زمینه ها مورد توجه قرار دهند به طوری که مطالب مطرح شده در جلسه با هیات دولت در رابطه با نقشه راه اقتصادی مورد توجه قرار گیرد و با روحیه و انگیزه قوی و عزمی راسخ نسبت به انجام امور محوله خود از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروزه جامعه نیاز به مدیرانی دارد که با تمام توان خدمت رسانی کنند لازم است مدیران ناتوان از هر جناح سیاسی با کناره گیری و استعفا فضا را برای مدیران تلاشگر باز کرده و پیشرفت و توسعه و توانایی مقابله با توطئه‌های دشمن را فراهم سازند.

این مسئول تصریح کرد: مسئولین با شفاف سازی توطئه های دشمنان و استفاده از تریبون‌های مختلف اعم از تریبون نماز جمعه و غیره جامعه را نسبت به این دشمنی‌ها آگاه سازند و از سوی دیگر دستگاه های مربوطه با متخلفین و مفسدین اقتصادی برخورد کرده و اقتدار خود را در مقابل بیگانگان نشان دهند.

موسوی افزود: مساله اقتصاد و معیشت مردم بایستی جدی گرفته شود، چون با پشتیبانی مردم حکومت ها پا برجا می‌مانند و در صورت عدم نارضایتی و پشتوانه مردمی هیچ حکومتی دوام نخواهد آورد، از این روی دولت بایستی توجه خاصی به اقتصاد و بهبود وضعیت معیشتی مردم داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات