خبرهای داغ:

دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه گرمه برگزار شد

همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) دومین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان گرمه با حضور خانواده معزز شهدا ،امام جمعه و روحانیون وفرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی در محل حسینیه شهدای ناحیه گرمه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۱۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) دومین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان گرمه با حضور خانواده معزز شهدا ،امام جمعه و روحانیون وفرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی در محل حسینیه شهدای ناحیه گرمه برگزار شد.

این جشنواره  با هدف معرفی الگوهای برتر سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده ها،ترغیب در رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی، ارتقای سطح خودآگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمانی و توسعه شایستگی های سازمانی همراه با ارتقای فرهنگ پاسداری و بسیجی برگزار شد.

سردارمرتضوی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام به تاثیر عملکردی و خدمتگزاری جشنواره مالک اشتر در بطن جامعه اشاره و تاکید کرد.

وی در ادامه به بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی و تفکر اسلامی در جهان صادر شده است و ثمره ان  در جهان اسلام قابل شهود می باشد.

سردار مرتضوی قدرت بازدارنگی انقلاب اسلامی را به خاطر ولایت فقیه،ایثار رزمندگان و ثمره خون شهدا و این را عاملی برای ترس و نگرانی دشمن دانست.

فرمانده سپاه استان با تبیین جهاد کبیر خواستار مقاومت ،ایستادگی و تبعیت از ولی فقیه شدند و این راه  را نجات جامعه اسلامی از توطئه دشمنان دانست.

در این جشنوار از 14 رده فعال سطح شهرستان گرمه در شاخه های حوزه های مقاومت بسیج شامل فرمانده حوزه، معاونتهای حوزه ، فرمانده ها پایگاهها،حلقات صالحین برتر،گردان فعال و معاونت ها سطح ناحیه گرمه تجلیل و نام 6رده برتر در سطح استان قرائت گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار