سرهنگ پاسدار علی بنایی:

رمز موفقیت رزمندگان اسلام، اطاعت محض از ولی فقیه بود

فرمانده ی لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول ا…(ص) در مراسم افتتاحیه دوره ی تکمیلی سی روزه بسیجیان نواحی ۲۲ گانه بسیج گفت: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در بحبوحه ی جنگ تحمیلی، اطاعت پذیری مطلق از ولی فقیه بود.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۲۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ پاسدار علی بنایی فرمانده ی لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول ا…(ص) در مراسم افتتاحیه دوره ی تکمیلی سی روزه بسیجیان نواحی ۲۲ گانه بسیج با اشاره به رفتار و منش شهدا در دوران جنگ افزود: بسیجیان و رزمندگان دلاور ما (که درود و رضوان خداوند بر ایشان باد) در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس، قهرمانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، از کیان کشور عزیزمان دفاع و ایستادگی کردند و خم به ابرو نیاوردند و در آخر مظلومانه به شهادت رسیدند و ما می بینیم که امروزه تصاویر این مجاهدان راه حق زینت بخش کوچه ها و مساجد شهر و کشورمان شده است.

«بنایی» با ذکر خاطره ای از آزادسازی عملیات مهران افزود: در عملیات مهران، رزمندگان علیرغم محدودیت های فراوانی که وجود داشت حدود بیست روز در برابر عراقی ها مقاومت کردند ولی نگذاشتند حرف امام شان مبنی بر "آزاد سازی مهران"  زمین بماند لذا ظرف مدت سه ساعت مهران را آزاد کردند و دشمن (در گرمای شصت درجه) در خط پدافندی به دست رزمندگان اسلام زمین گیر شد. 

وی تصریح کرد: مهمترین رمز موفقیت رزمندگان ما در بحبوحه ی جنگ تحمیلی، اطاعت مطلق و ولایت پذیری از ولی فقیه بود لذا بر ما و همه شما عزیزان واجب است که دنباله روی آن عزیزان باشیم و دل و قلب مان را به همان بسیجیان دفاع مقدس گره بزنیم. 

فرمانده لشکر۲۷ محمد رسول ا…(ص) ادامه داد: به خودتان ببالید که در این لشکر پرافتخار و خط شکن پا گذاشتید. اینجا لشکر خوبان است. لشکر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان ها، همت ها، چراغی ها، زجاجی ها و صالحی ها است. بسیجیانی که در این لشکر نفس کشیدند اغلب با سن و سال اندک اما مقتدر و با صلابت، دسته دسته عراقی های غول پیکر را به اسارت می گرفتند. این رزمندگان همان کسانی بودند که مردانه جنگیدند و پای امام و کشورشان ایستادگی کردند تا دشمن نتواند ذره ای از خاک این کشور را به اشغال درآورد و بعد از دفاع مقدس هم، هر زمان ماموریتی به این لشکر داده شد -همچون ماموریت دفاع از حرم حضرت زینب(س)- به بهترین شکل ممکن ماموریت را اجرا نمود و در این راه، شهدایی را نیز تقدیم اسلام و انقلاب کرد. 

وی اذعان داشت: آمریکا امروزه از همین اراده ی آهنین شما بسیجیان دریادل ترس و واهمه دارد. در عین حال که کشور آمریکا مملو از تجهیزات، تسلیحات و نیروی انسانی بالایی است ولیکن این کشور بسیجیِ مطیعِ رهبر همچون شما ندارد، بسیجی ای که خود را فدای نظام، رهبر و ملّتش کند ندارد و این مهترین مشکل و معضل آن هاست لذا آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از هیچ عملی دریغ نخواهد کرد و با استفاده از انواع و اقسام ابزارها نظیر فضای مجازی، مسائل اقتصادی و … سعی دارد که این حرکت و اراده ی عظیم اسلامی را به بیراهه بکشاند ولیکن من امیدوارم به فضل پروردگار و با وجود شما بسیجیان عزیز قطعا نقشه های شوم این دشمن بزرگ نقش برآب خواهد شد و این آرزوی دیرینه را به گور خواهد برد. 

سرهنگ علی بنایی در پایان با اشاره به روند رو به رشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در دهه ی شصت در شرایطی با دشمن وارد صحنه ی نبرد شدیم که  حتی سیم خاردار هم نداشتیم و از بیش از چهل کشور دنیا اسیر داشتیم اما به مدد الهی، امروز ما در همه زمینه ها به عنوان یک کشور تاثیرگذار در سطح منطقه و جهان به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده ایم و همه این توفیقات را مرهون عنایت های خداوند متعال، هدایت های داهیانه ی امام خامنه ای(مدظله العالی) و همدلی و جهاد شما بسیجیان با اخلاص، گوش به فرمان و مطیع محض ولی فقیه هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار