مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام هوشیار هستند.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۲۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف را پشت سر گذاشته ایم، اظهار کرد: عفت زدایی دسیسه استکبار است به طوری که این مقوله از ابعاد گوناگون قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه در طول سال به همت سپاه شهدا و سایر نهادها برنامه های فرهنگی و تربیتی مختلفی با موضوع حجاب برگزار می‌شود، گفت: در این که برنامه ها کاستی ها و نواقصی دارند شکی نیست ولی اگر این برنامه ها هم نبودند و در خصوص توطئه عفت زدایی دشمن و شبیخون فرهنگی دشمن و ... بصیرت افزایی انجام نمی گرفت و با مردم صحبت نمی شد وضعیت جامعه در حال حاضر بدتر بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دنیای صهیونیسم و استکبار با هزاران کانال ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به معنای واقعی کلمه فرهنگ و عقیده و هویت این ملت را مورد تاخت و تاز قرار داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: ملت مومن و مسلمان ایران اسلامی خوشبختانه توطئه دشمن را شناخته است به طوری که ضرورت انقلاب را درک کرده و برای حفظ عفاف و عصمت جامعه و طهارت دامان زن و مرد تلاش می شود.

نجفقلی زاده سرایی ترتیب دادن برنامه های فرهنگی و تربیتی را در این فرصت حساس یک ضرورت و یک فریضه بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: بنابراین سعی شود هم در ادارات، هم اماکن عمومی و محیط جامعه عفاف و حجاب بیش از پیش حفظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات