خبرهای داغ:
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان سپاه میانه با بیان اینکه نماینده باید خادم مردم باشد نه مشتاق جاه و مقام، گفت: نماینده بودن، پُز و افتخار ندارد؛ خدمتگذاری صادقانه به مردم افتخار دارد
کد خبر: ۹۰۳۸۳۳۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب شیویاری با معرفی خود به عنوان سرباز ولایت، گفت: وظیفه من قانونگذاری بر اساس مصالح نظام و انقلاب است و در حال حاضر تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور در اولویت هاست.

وی در خصوص FATF گفت: این معاهده بین المللی بستری است برای سلطه بیشتر دشمن، بی تردید کل دنیا بر علیه ما در فعالیتند و هر قراردادی که بخواهند با ما ببندند در وهله اول منافع خودشان را دنبال می کنند و من یکی از مخالفان سرسخت این معاهده بوده و هستم چرا که بسیاری از نهادهای ارزشی ما با رفتن زیر بار این معاهده، زیر سوال خواهد رفت.

   شیویاری بر لزوم تعامل بین قوا تاکید کرد و گفت: اگر تعاملات نزدیک و زود به زودی بین نمایندگان و قوه مجریه برقرار باشد، بسیاری از مشکلات کشور خود به خود حل خواهد شد.

  وی از نفوذ دشمن در بدنه نظام هشدار داد و با اظهار تاسف گفت: متاسفانه در بین دولتمردان و مسئولین ما هستند که در شرایط سخت اقتصادی کنونی به عنوان ستون پنجم دشمن عمل کرده و متاسفانه علارغم تاکیدات رهبری، برخورد مناسب و قانونی با این اشخاص انجام نمی پذیرد.

نماینده بودن، افتخار ندارد، خدمتگذاری به مردم افتخار دارد ‎

   شیویاری از ارتباط نزدیک منافقان با ترامپ و دیگر مخالفان جمهوری اسلامی ایران، خبر داد و افزود: غفلت از منافقان می تواند ضربات بزرگی به نظام وارد سازد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جنگ اقتصادی، مدیریتی اقتصادی می طلبد، اظهار کرد: با توزیع ناعادلانه اعتبارات، حرکت های عامدانه و غیرعامدانه بر هم زننده تعادل اقتصادی، و عدم مقابله با بر هم زنندگان نظم اقتصادی جامعه، نمی توان جنگ اقتصادی را مدیریت کرد.

   شیویاری پرداختن به مسایل فرهنگی را بسیار مهم تلقی کرد و افزود: زیربنای تمامی مسایل کشور، مسایل فرهنگی است و باید تدابیری اساسی در این خصوص گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها