خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
مسئول مبلغین و سخنوران فرهنگی سپاه صاحب الزمان( عج ):
قرارگاه نهضت روشنگری و جهاد فرهنگی سپاه ناحیه خمینی شهر با حضور مسئول مبلغین و سخنوران فرهنگی سپاه صاحب الزمان( عج ) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۴۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این جلسه آقای بخشی مسئول مبلغین و سخنوران فرهنگی سپاه صاحب الزمان ( عج ) ضمن تشریح وضعیت فرهنگی جامعه و چگونگی نفوذ و تهاجم دشمن در این عرصه مهم گفت: تغییر در عناوین اسلامی که به دنبال آن تغییر در ذهنیت، افکار و باورها اتفاق می افتد از شیوه ها و اهداف دشمنان در عرصه جنگ نرم بوده که یکی از این عناوین که در تحریف، تبدیل و تنزل آن تلاش کرده اند جایگاه رهبری و مردم در جامعه دینی بوده است.
وی گفت : جایگاه رهبری و مردم در جامعه اسلامی و ارتباط آن با همدیگر در قالب " امام " و " امت " تعریف و تبیین شده که این عناوین علاوه بر حقوق و تکالیف متقابل و مشخص دنیوی، وظائف اخروی و ارزش های معنوی به همراه دارد که جایگزینی تعابیر " رئیس " و " شهروند " به جای " امام " و " امت " در راستای حذف تقدس و معنویت این جایگاه ها ست.
در ادامه جلسه، حجت الاسلام رحمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پیرامون روند برنامه های روشنگری در سطح بسیج و آحاد مردم و چگونگی گسترش کمی و محتوایی آن خصوصا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بومی به جهت داشتن مخاطبین جوان و نوجوان مطالبی بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها