با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج عشایری کشور برگزار شد:
همایش تکریم و تجلیل از شبانان و گله‌داران استان چهارمحال و بختیاری با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۶۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج عشایری به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همایش تکریم و تجلیل از شبانان و گله‌داران استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

در این همایش با حضور سردار سید ضیاءالدین حزنی مشاور فرمانده کل و مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نصرت الله سیف رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اقبال عباسی استاندار و جمعی از مسئولین استانی، از ۴۰۰ شبان و گله دار عشایری تجلیل به عمل آمد.

حمایت از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی در راستای اهمیت و پاسداشت تلاش در حوزه تولید و کشاورزی و هویت و معنابخشی به شغل شبانی از اهداف برگزاری این همایش بود.

در حاشیه این همایش، نمایشگاهی با شش غرفه با محوریت اقتصاد مقاومتی، صنایع دستی عشایر، ثبت تجربیات و جذب بسیج عشایری، مشاوره دامپزشکی، خدمات پزشکی و پاسخ به مسائل شرعی عشایر برپا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات