خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه الغدیر آزادشهر در خصوص نمایش کتابهای ترامپ در نمایشگاه این شهر گفت: نمایش کتابهای انسان منفی و معلوم الحالی مثل ترامپ ، الگوی قوی ای از وی در ذهن مخاطب ایجاد می کند و به نظر بنده این یک خیانت است و توهین به خون شهدا و انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۰۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام سید مصطفی میرفیضی، مدیر حوزه علمیه الغدیر آزادشهردر گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نمایشگاه کتاب آزادشهر، اظهار کرد: متاسفانه در این ایام که مردم ما درگیر مسائل معیشتی خود می باشند، برخی از زخم ها و جراحتهای به پیکر فرهنگ و اعتقادات جامعه دینی زده می شود.

وی ادامه داد: یکی از نمونه از این قصه های تلخ که در شهرستان آزادشهر و بخاطر عدم دقت مدیران مسئول و شاید هم از روی اعتقاد انجام شده است، وجود کتابهای ترامپ و صادق هدایت در نمایشگاه کتابی که در میدان مرکزی آزادشهر برپا شده است.

حجت الاسلام میرفیضی بیان کرد: صادق هدایتی که در سال ۲۸۱ به دنیا آمد و در سال ۳۳۰ از دنیا رفت و در این فاصله ۲ بار اقدام به خودکشی کرد و خودکشی بار دوم وی منجر به مرگ او شد. کسی که به لحاظ فکری فاصله زیادی با اعتقادات اسلامی و دینی ما دارد، و در کتابهای خود مطالبی در نقض قرآن نوشته است.

مدیر حوزه علمیه الغدیر آزادشهر ادامه داد: کتابهای همچنین شخصیتی با آن پیشینه، کتابهایی نیست که بشود خوراک فکری جامعه را با آن محیا کرد، زیرا این کتابها جامعه را از لحاظ فکری و اعتقادی فاسد می کند.

این مدرس مسائل دینی و اعتقادی در خصوص ۴ کتاب ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در نمایشگاه آزادشهر ارائه شده است، گفت: سوال بنده این است، شخصیتی که منفورترین شخصیت جهان بر اساس نظرسنجی های بین المللی و دست وی تا مرفق آلوده به خون بی گناهان است و مردم فلسطین و یمن با چراغ سبز وی قتل و عام می شوند، چرا باید کتابهای وی تحت عنوان راهکارهای امور تجاری تحت نظارت اداره ارشاد آزادشهر به نمایش گذاشته شود؟!

وی ادامه داد: حقیقتا ما دنبال جواب هستیم. اگر در جواب ما بگویند که موضوع کتابها تخصصی و علمی می باشد، سوال ما این است که آیا باید اقتصاد، پیشرفت و قدرت ما بر اساس افکار و روشهای مستکبران و ظالمان باشد!!!!؟؟؟ اقتصاد انها که ریشه در ایات و روایات ما ندارد!!

حجت الاسلام میرفیضی خاطرنشان کرد: از طرف دیگرسوال ما این است، چگونه است که آنها مجموعه بیانات مقام معظم رهبری که در قالب یک کتاب جمع آوری شده را تاب نمی آورند و در سازمان ملل نمایش می دهند و علیه انقلاب و رهبری فضا ایجاد می کنند، اما ما به دست خودمان متن گفتار و افکار رئیس جمهور آمریکا را ترجمه می کنیم و در نمایشگاه ها به نمایش می گذاریم؟!

مدیر حوزه علمیه الغدیر آزادشهر افزود: این خسارت وضرر بزرگی است. نمایش کتابهای انسان منفی و معلوم الحالی مثل ترامپ ، الگوی قوی ای از وی در ذهن مخاطب ایجاد می کند و به نظر بنده این یک خیانت است و توهین به خون شهدا و انقلاب است.

مدرس حوزه در ادامه اظهار کرد: در خصوص کتابهای ترامپ اگر بگویند که مطالب خوبی در آن وجود دارد و بخواهند با این موضوعات مسئله را توجیح کنند، عرض ما این است، نعوذ بالله اگر ساحت قدسی قرآن هم در کتابهای وی باشد، آخرش حیله معاویه است که بر سر نیزه شده است.

وی در رابطه با سابقه اینگونه اشتباهات مدیریتی در آزادشهر گفت: در سال ۱۳۸۸ نیز اداره ارشاد آزادشهر کتابهای اوشو نویسنده منفوری که بخاطر مسائل جنسی و رفتارش از آمریکا اخراج شده بود را در نمایشگاه کتاب به نمایش گذاشته بود. متاسفانه کتابهای وی به عنوان سبک عرفانی (عرفانهای نو) در آزادشهر پخش شد.

حجت الاسلام میرفیضی در پایان تاکید کرد: ترویج این کتابها چیزی جز فضاحت برای مومنین و جامعه اسلامی به همراه نخواهد داشت. انشا ا... مسئولین ما بیدار باشند و خود را پیدا کنند و نسبت به موقعیتی که دارند خود را مورد سوال پروردگار ببینند. انشا الله

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها