جانشین سپاه ناحیه امام هادی (ع) در گفتگو با « بسیج » ؛

استفاده از تحریم و جنگ نرم جایگزین جنگ نظامی دشمن شده است

جانشین سپاه ناحیه امام هادی (ع) با اشاره به اینکه سیاست‌های آمریکا برای دشمنی با ایران تغییر نکرده است، گفت: تنها ابزار دشمن عوض شده و استفاده از تحریم و جنگ نرم جایگزین جنگ نظامی دشمن شده است.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۰۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار سعیدمرادی جانشین سپاه ناحیه امام هادی (ع) در حاشیه نشست با خواهران بسیجی سپاه ناحیه امام هادی (ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه سیاست‌های آمریکا برای دشمنی با ایران تغییر نکرده است، گفت: تنها ابزار دشمن عوض شده و استفاده از تحریم و جنگ نرم جایگزین جنگ نظامی دشمن شده است.

استفاده از تحریم و جنگ نرم جایگزین جنگ نظامی دشمن شده است

وی افزود : هدف دشمن ساقط کردن نظام، روحانیت وسپاه است.مردم باید آگاه باشند، مردم نسبت به نظام و انقلاب یا بی تفاوت اند یا معاند ، این بی تفاوتی می تواندتاثیربسزایی درقشرخاکستری گذاشته افراد را بدبین کند که این صدمه ی جبران ناپذیریست .

این مسئول اخلاص صداقت و پیروی از دستورات رهبر را چه ویژگی مهم شهدا خواند و گفت: شهدا همواره برای رضای خدا زندگی می‌کردند و در تمامی عرصه‌ها از فرمان‌های مقام معظم رهبری و امام راحل تبعیت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز ما برای مبارزه با دشمنان نیاز به قدرتمندی و روحیه جهادی داریم بیان کرد: مبارزات دشمن امروزه به عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، زیستی، فضای مجازی و سایبری کشیده شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : این وظیفه ی حوزه های بسیج ، پایگاه هاو مساجد است با تبلیغات و تبیین آرمانها و اهداف حضرت امام مردم را داوطلبانه به صحنه بیاورند.

 

 

خبرنگار بسیجی : مهدا ابویی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها