خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی مراکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی را نهاد ایجاد و نهادینه‌سازی گفتمان توسعه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۱۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، داود بهبودی صبح امروز در دومین نشست سراسری شورای هماهنگی روسا و نمایندگان حوزه‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مراکز، استان‎ها و واحدهای تابعه اظهار کرد: اگر سازمان، خود را متولی توسعه می‌داند و راهبر توسعه است تمام ارکان سازمان بویژه مراکز اطلاع‌رسانی در گفتمان‌سازی توسعه وظیفه‎مند هستند.
وی افزود: بنده روابط عمومی‌ها را نهاد ایجاد و نهادینه‌سازی گفتمان توسعه می‌دانم که یک طرف آن دولت است که باید پیام او را به جامعه و مخاطبان عام و خاص انتقال دهد؛ در کنار آن ابزار رسانه را داریم که باید به نحو مطلوب به کار گرفته شود.
بهبودی با بیان اینکه روابط عمومی معمولا وظیفه دیگری هم دارد که پوشش و تغذیه اطلاع‌رسانی همکاران بدنه سازمان است، افزود: گفتمان‌سازی توسعه باید شکل درون‌سازمانی نیز داشته باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: تعریف روابط عمومی با رویکرد سنتی و قدیمی که فقط به نصب بنر و کارهای این چنینی می‌پرداخت فاصله گرفته و امروز کاری تخصصی، حرفه‌ای و علمی است که باید پیام توسعه را با همه چالش‌های نظری و عملی به جامعه هدف انتقال دهد.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی لازم است بسیار دقیق، ظریف و حساس حرکت کنیم که روشنگری ما با کمترین آسیب‌ها اتفاق افتد و همه ظرفیت‌ها را در راستای ماموریت‌های سازمان بکار گیریم.
بهبودی متذکر شد: توسعه حالت مشارکت‌محوری دارد و روابط عمومی‌ها نهادهایی مشارکت‌جو هستند؛ درحالی که بسیاری از حوزه‌های تخصصی سازمان چنین نقشی را برای خود قائل نیستند.
اضافه می‌شود دومین نشست سراسری شورای هماهنگی روسا و نمایندگان حوزه‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مراکز، استان‎ها و واحدهای تابعه به همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی پیش از ظهر امروز در محل باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.
در این نشست پس از سخنرانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، مرجان کریمان، معاون حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور به ارائه گزارش عملکرد استان‌ها در سه ماهه اول سال 1397 پرداخت.
ارائه دیدگاه‌ها و نکته‌نظرات نمایندگان حوزه روابط عمومی استان‌ها بخش بعدی نشست امروز را تشکیل می‌داد.
در پایان این نشست مهدی قمصریان، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور به جمع‌بندی مباحث و پاسخگویی به سووالات مطرح شده پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها