خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سازمان فنی و حرفه ای استان همدان:
مسئول فرهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: امروز عفاف و حجاب یک بحث امنیتی و استراتژیک است، هر چادری که کنار گذاشته می‌شود یک در استعمار بر روی ما باز می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۵۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

عفاف و حجاب یک بحث امنیتی و استراتژیک استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علیرضا طالبیان در همایش عفاف و حجاب با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: امروز در نهمین همایش عفاف و حجاب 25 دستگاه دولتی متولی عفاف و حجاب هستند و به نظام اسلامی کمک می‌کنند.

وی گفت: عفاف و حجاب بحث سنگینی است و ریشه‌اش در تدبیر جان است و همچنین در تدبیر غرایض، خشم، شهوات و خواسته‌ها، که آن را عفت می‌گویند.

مسئول فرهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان عنوان کرد: کسی که بر خود مسلط است بر نفس خود تسلط دارد آدم عفیف از فرشته نیز با عزت‌تر است و بالاتر می‌رود؛ تصرف عقل، دین و شرع در تمام فرایض دینی ما آمده است.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که می‌فرماید شهید چقدر عظمت دارد، ما هر چه داریم از خون مقدس شهداست، ابراز داشت: حجاب مانع بیرونی و عفت مانع درونی است، شهید در معرکه یک بار کشته می‌شود امام عفیف روزی هزار بار کشته می‌شود، خودشکنی می کند و خود را تصرف می‌نماید.

طالبیان گفت: امروز عفاف و حجاب یک بحث امنیتی و استراتژیک است، هر چادری که کنار گذاشته می‌شود یک در استعمار بر روی ما باز می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه امروز دشمن در سه جا بر روی ما کار می‌کند، اعتماد و اتحاد و اعتقادات و اخلاق؛ خاطرنشان کرد: ما به گونه‌ای باید روی این مسائل کار کنیم تا دشمن نتواند در ما نفوذ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات