فرمانده حوزه 216 حضرت زکیه (س) در گفتگو با « بسیج » ؛ 

قدرت نظامی ایران در مقایسه با گذشته بیش از ۱۰۰ برابر شده است

فرمانده حوزه 216 حضرت زکیه (س) گفت : ایران طی 40 سال تحریم از سوی کشورهای غربی، به همت متخصصان دفاعی کار را به جایی رسانده که قدرت نظامی در مقایسه با گذشته بیش از ۱۰۰ برابر شده است .
کد خبر: ۹۰۳۸۴۵۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرکانی فرمانده حوزه 216 حضرت زکیه (س) در حاشیه دوره  بدو ورود یاران که با حضور بسیجیان خواهر برگزار شد ، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : ایران طی 40 سال تحریم از سوی کشورهای غربی، به همت متخصصان دفاعی کار را به جایی رسانده که قدرت نظامی در مقایسه با گذشته بیش از ۱۰۰ برابر شده است .

قدرت نظامی ایران در مقایسه با گذشته بیش از ۱۰۰ برابر شده است

فرمانده حوزه 216 در این مراسم گفت : کشوری که توان نظامی و قدرت نداشته باشد حق آن کشور را پایمال می‌کنند.


سرکانی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی با ایستادگی و شجاعت به پیروزی رسید تمام دشمنان و ابرقدرت ها نتوانستند کاری کنند چراکه پشتیبان عظیمی داشت و آن پشتیبان مردم ایران اسلامی بودند.


وی حضور در دوره‌های مقدماتی و تکمیلی بسیج را ضروری خواند و اظهار داشت: این دوره‌ها فقط آموزش نظامی نیست بلکه آموزش‌هایی در قالب شجره طیبه صالحین در ابعاد اعتقادی، معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی برگزار می‌شود، که برای همه مفید است.


فرمانده حوزه، سرکانی نیز در ادامه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی بدو ورود یاران با حضور بسیجیان گفت: در این دوره آموزش‌هایی از قبیل آشنایی با سلاح، کلاس‌های بصیرتی و... اجرا می‌شود.


وی افزود: امید است با برگزاری این دوره‌ها بسیجیانی مخلص و با استعداد برای آینده انقلاب اسلامی تربیت شوند و کادرسازی مناسب و مفیدی را به ثمر برسانیم.


در پایان این مراسم بسیجیان با خواندن میثاق نامه، عهد بستند در راه اسلام خدمت کنند و مایه‌ افتخار جامعه اسلامی باشند.

 

خبرنگار بسیجی : فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار