خبرهای داغ:
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان عنوان کرد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: خانواده‌هایی که پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند بزرگ‌ترین خطر برای نظام استعمار بوده در نتیجه دشمنان برنامه‌ریزی می‌کنند که شرافت و کرامت انسانی را به اضمحلال بکشانند.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۶۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

خانواده‌های پایبند به ارزش‌های اسلامی بزرگ‌ترین خطر برای نظام استعماربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قاضی سعید گلستانی در همایش عفاف و حجاب با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: از اوایل قرن 20 یک تحولی در شیوه زندگی ایجاد شد با راه و رسم مادی‌گرایی، جامعه زنان کل عالم از ابتدای خلقت تا قرن 20 عفت و پاکدامنی یک جوهر و  گوهر وجودی زنان در کل تاریخ بوده است.

وی هدف از تشکیل خانواده را استحکام آن دانست و گفت: یک زن با شرف و با شهامت موجب به وجود آمدن نسل‌های پاک است و هدف دشمن اضمحلال خانواده است که کوچک‌ترین بنیان است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان همدان عنوان کرد: اگر مادر خانواده خانه‌دار و سالم باشد فرزندان سالمی را پرورش می‌دهد و آنان در مقابل دشمنان می‌ایستند، به همین دلیل غربی‌ها برنامه‌ریزی کردند که زن در خانه نباشد و در بیرون از خانه کار کند و زنی که پایبند به تعهدات نباشد، نمی‌تواند فرزندان خوبی را پرورش دهد.

وی افزود: اکنون شیاطین جهانی با تئوری‌های فرهنگی که دارند تزشان این است که اگر ما بخواهیم بر جهان مسلط شویم باید به لحاظ فرهنگی یک استیلای فرهنگی در جهان حاکم کنیم و بعد بگوییم توسعه و پیشرفت بشر در این است و برای آن همه کاری انجام می‌دهند.

گلستانی با بیان اینکه اکنون دشمنان جدال با حقیقت، با خدا و ارزش‌های اسلامی را در جهان هدایت می‌کنند، عنوان کرد: خانواده‌هایی که پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند بزرگ‌ترین خطر برای نظام استعمار بوده در نتیجه دشمنان برنامه‌ریزی می‌کنند که شرافت و کرامت انسانی را به اضمحلال بکشانند.

وی بیان کرد: در سال 1970، 10 درصد از ازدواج‌ها غیرهمنوع بود یعنی بدون جاری شدن عقد نکاح ازدواج می‌کنند و اکنون در آمریکا 14 میلیون زوج هم خانه وجود دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان همدان ادامه داد: اکنون نهاد خانواده به یک احتیاج درجه 2 تبدیل شده، یعنی پسر و دختر تشکیل خانواده برایشان مهم نیست، خواسته‌ها آنها را به مسیر دیگری هدایت کردند.

وی  با اشاره به مسئولیت زنان در جامعه، عنوان کرد: زنان ما باید بدانند که چه مسئولیتی دارند و باید در این مسیر بمانند.

گلستانی یادآور شد: دشمنان می‌خواهند روابط پیش از ازدواج را گسترش بدهند، چراکه بانوان ما در این حوزه بیشتر حضور دارند و جهان را تبدیل به یک صحنه مستهجن کرده‌اند.

وی افزود: خانواده‌هایی که اعتقاد قلبی به شرافت و کرامت انسانی دارند بسیار مستحکم هستند و افرادی که با نماز و مسجد آشنا هستند کمتر آسیب می‌بینند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان همدان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند جوانان ما را منحرف کنند، ابراز داشت: امروز شیاطین جهانی این صحنه را گسترده کرده‌اند به این وسعت که خانواده‌ها را از بین ببرند و اگر خانواده، این نهاد کوچک از بین برود دیگر چیزی نمی‌ماند.

وی افزود: زن مسلمان اگر غیرت نداشته باشد گوهر عفاف و حجاب باقی نمی‌ماند و به عنوان یک مانکن متغیر با نگاه‌های نامربوط می‌شود.

گلستانی با بیان اینکه زنی که اعتقاد نداشته باشد مشکل پیدا می‌کند، گفت: امروز استعمار فرهنگی بیشترین تلاش خود را گذاشته که دامن زنان ما را کوتاه کند و در حال موفق شدن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز استعمار فرهنگی غرب برای استیلای فرهنگی و جهانی خود برنامه‌ریزی می‌کند که چادر و عفاف و حجاب را از سر زن ایرانی بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات