نشست فصلی روشنگری بسیج رسانه با حضور امام جمعه شهرستان زابل با شرکت اصحاب رسانه در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۶۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست فصلی روشنگری بسیج رسانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل و یوسف علی بیگی رئیس سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان و اصحاب رسانه در زاهدان برگزار شد.

یوسف علی بیگی، مسئول بسیج رسانه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی که به دست بنیانگذار جمهوری اسلامی اتفاق افتاد بزرگترین رویداد تاریخ می تواند باشد، گفت: افرادی که  این انقلاب را لبیک گفتند از خیرات و برکات آن  بهره مند شده اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی دشمنانی داشته و خواهد داشت که می خواهند چهره این انقلاب را خراب کنند این رسالت اصحاب رسانه است که چهره واقعی این انقلاب را به قلم خود روایت کنند، شما اصحاب رسانه ندا و صدای این ملت و انقلابشان هستید.

بیگی بیان کرد: بسیج رسانه و یا هر رسانه دیگری بدون هر گونه خط کش گذاری باید عمل کند و رسانه را یک جبهه مشترک برای اتحاد و پیشرفت انقلاب اسلامی دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر،کیخا امام جمعه شهرستان زابل با بیان این که انقلاب کشور اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌ها قابل مقایسه نیست، گفت:انقلاب ما انقلابی خدایی و مردمی بوده و هست همانطور که گفته می‌شود نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به همین معناست این انقلاب به معنای مردم داری دینی است.

وی افزود: مسئولان ما در هر زمینه ایی که انقلابی عمل کرده اند در آن کار پیشرفت حاصل شده و هر کجا انقلابی عمل نشده است نتیجه ایی عکس داشته و پایانی نا موفق و ضربه پذیر در انتظارش بوده است.

کیخا بیان کرد: لازمه پیشرفت انقلاب متحد بودن است، ما ظرفیت‌های فضای رسانه را ظرفیت بالایی می‌دانیم به این صورت که هر منطقه ایی که به بحث رسانه اهمیت داده اند پیشرفت چشم گیری داشته است و می توان در این زمینه به فعالیت‌های سردار حسین معروفی در استان اشاره کنیم حضور این بزرگوار باید سال‌های خیلی قبل تر در این استان رقم می خورد، عملکرد ایشان عملکردی کاملا انقلابی بود، ان شا الله که بتوانیم راه ایشان را با فرمانده ایی  سردار گشتاسبی ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین کیخا در پایان آینده‌ سیستان را آینده ای درخشان پیش بینی و خاطر نشان کرد: و لازمه‌ی این آینده‌ ایدآل اتحاد بین اقشار جامعه دانست و نقش رسانه را در قلم زدن برای خدا و حرکت در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی دانستند.
ارسال نظرات